- Головна
- Корпоративне навчання
- Медицина і фармацевтика
- Сервіс в медицині
Сервіс в медицині
Сервіс в медицині
Добрий лікар або поганий, пацієнт визначає виключно за якістю комунікацій. Він не знає скільки років ви вчилися, скільки конференцій відвідали, скільки колег вважають вас «лікарем від Бога» і скільки життів ви врятували. Висока конкуренція і медичні реформи – вагома причина, щоб вибрати стратегію клієнтоорієнтованого сервісу
Для кого цей тренінг
Для практикуючих лікарів приватних клінік і державних медичних установ
Для власників і керівників багатопрофільних медичних клінік
Для адміністраторів і ключових фахівців, медичних установ і косметологічних центрів
ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Виробити клієнтоорієнтований підхід до взаємодії з пацієнтами / клієнтами на всіх етапах комунікацій
Виявити типові помилки в спілкуванні з пацієнтами / клієнтами і навчитись їх виправляти
Навчитися керувати своїми емоціями, створювати позитивний настрій і підвищувати життєвий тонус в роботі зі складними клієнтами.
Навчитися усвідомлено управляти конфліктами і складними ситуаціями зберігаючи відносини з клієнтами / пацієнтами
Навчитись справляти потрібне враження і формувати свій особистий бренд клієнтоорієнтованого фахівця / клініки
Програма тренінгу
01
Клієнтоорієнтований сервіс в медицині
- Складові медичного сервісу: моральні, фізичні, фізіологічні, естетичні, психологічні
- Сервіс - гарант довгострокових відносин з пацієнтами
- Оцінка рівня сервісу в компанії
- Фактори сервісу, що відрізняють вас від конкурентів
- Принципи клієнтоорієнтованого підходу в медицині / клініці
- Як підвищити прибутковість в клініці (популярність лікаря) завдяки клієнтоорієнтованому підходу
02
Методи формування відносин з клієнтом
- Фактори, що впливають на вибір клініки пацієнтом
- Прояв турботи про клієнта (пацієнта)
- Психотипи клієнтів і вибір способу комунікації з ними
- Схеми взаємодії з дитиною, батьками та іншими родичами
- Екстрене реагування. Вирішення проблем
- Загальний результат залежить від кожного
03
Етапи комунікацій з клієнтом
- Встановлення контакту (підлаштування по типу клієнта)
- Визначення ЛПР і ЛВПР - якщо клієнт прийшов не один
- Збір інформації: аналіз симптомів, потреб, побажань, мотивів
- Професійне слухання - як приділити увагу Клієнту
- Правила презентацій клініки / процедур / лікарів (наприклад: «А навіщо мені ці ліки / аналізи», «Який лікар краще?», «А точно допоможе?», «Чому у вас так дорого?» і т. д.)
- Подолання сумнівів і допомога в прийнятті рішень
- Позитивне прощання
04
Вирішення конфліктів і вихід зі складних ситуацій
- Типи «важких» пацієнтів
- Керування емоціями в конфлікті і розвиток емоційного інтелекту
- Стилі вирішення конфлікту: ухилення, згладжування, примус, компроміс, розв'язання проблеми
- Як навчитися не «перемагати», а «переконувати»
- Способи виходу зі складних ситуацій
- Прийоми психологічного захисту в конфліктних ситуаціях
- Універсальні прийоми відпрацювання заперечень
- Роль маніпуляцій в розвитку конфлікту і прийоми їх відображення
- Що дають нам конфлікти і скарги
- Профілактика емоційного (професійного) вигорання
Що чекає вас на тренінгу
Тренінг дозволяє, розвинути клієнтоорієнтованість та навчитись отримувати задоволення і результат від роботи з клієнтами
Два дні концентрованого контенту без «води» і очевидних, заїжджених технік
Велика кількість практики, робота над реальними кейсами учасників дозволяє взяти максимум із тренінгу
У тренінгу немає розважальних розминок і розважальних вправ, всі завдання і кейси взяті з реальних ситуацій учасників