- Головна
- Клієнти
Запит
До нас звернувся великий український виробник продуктів харчування для підвищення ефективності роботи департаменту закупівель.
Замовник озвучив основну проблему - відсутність бізнес-процесів в закупівлях.
Рішення
Тренером компанії була проведена діагностика роботи департаменту. Були виявлені порушення в організації закупівельної діяльності - закупівлі відбувалися хаотично, без поділу за категоріями, було відсутнє планування закупівель. Система оплати праці і мотивації закупівельників була збудована з помилками і не сприяла досягненню стратегічних завдань бізнесу. Для компанії була розроблена і проведена серія тренінгових заходів - по організації закупівельної діяльності, проведення переговорів з постачальниками і взаємодії з внутрішніми замовниками.
Результат
Співробітники департаменту закупівель освоїли технології ведення переговорів по ключовим умовам - відстрочка платежу, розмір партії, терміни поставки і т.д. Навчилися відстоювати інтереси бізнесу і стали орієнтовані не просто на здійснення закупівлі, а на те, щоб вона відбулася вчасно, витримувала якісні вимоги і укладалась на фінансово вигідних для бізнесу умовах. Також налагодилась внутрішньокорпоративна взаємодія, закупівельники усвідомили вплив ефективності переговорів з внутрішнім замовником на прибутковість всього бізнесу.
Запит
Великий український забудовник звернувся за підвищенням рівня продажів. Традиційно в СНД професійні менеджери з продажу-ріелтори займаються вторинним ринком нерухомості. А нові квартири забудовники реалізують самі - силами власних відділів маркетингу і продажів. Часто їм не вистачає навичок.
Саме тому наш клієнт зіткнувся з проблемою низької конверсії та високих витрат на маркетинг. Менеджери з продажу не справлялися з обсягом, об'єкти простоювали.
Рішення
Ми навчили відділ продажів працювати з потребами клієнтів і формувати довіру до компанії. На тренінгах ми розігрували реальні сценарії дзвінків, тренували прийоми ведення клієнта і допомагали ефективно організувати покази квартир.
Результат
Через два місяці після тренінгу були продані всі об'єкти, які довгий час вважалися неліквідами. Конверсія дзвінків в перегляди збільшилася на 60%, переглядів об'єктів в продаж - на 45%.
Запит
До нас звернувся великий виробник чаю, цукру і кави. Щороку компанія проводить для своїх клієнтів - дистриб'юторів зі всієї України - підсумкові збори. Де оголошуються результати поточного періоду, нагородження кращих і плани на майбутній рік.
Запит
До нас звернулася мережа магазинів будматеріалів. Клієнт був незадоволений рівнем продажів в нещодавно відкритих магазинах.
Зі збільшенням масштабу мережі став очевидним недостатній рівень підготовки менеджерів і неефективна організація їх роботи. Вони все гірше справлялися з логістикою і мерчендайзингом.
Щоб діагностувати проблему точніше, наш тренер відвідав кілька магазинів мережі і поспостерігав за менеджерами під час роботи - проблема виявилась системною.
Рішення
Наша команда організувала комплексний проект навчання для відділів закупівель і продажів, а також керівного складу. У програмі ми зробили акценти на категорійний менеджмент, активних продажах і оптимізації мерчендайзингу, так як структура витрат таких магазинів складається на 80% з оплати за поставлений товар.
Менеджери мережі навчилися знаходити підхід до цільової аудиторії і стали ефективніше реагувати на її потреби. Цикл тренінгів поєднав в собі 40% теорії і 60% практики.
Результат
Оборот мережі магазинів будматеріалів збільшився на 22%, прибуток - на 37% за звітний період.