logo
RU
Закрыть
  • Головна
  • Про Business & People
  • Тренери та спікери
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Як стати партнером?
  • Контакти
  • Послуги
  • Графік тренінгів і семінарів
  • Корпоративне навчання
  • Консалтинг
  • Стратегічна сесія
  • Індивідуальні консультації
  • Спікери для конференції
  • Корпоративні вебінари
  • Почитати / подивитися
  • Новини
  • Відео
  • Статті та корисна інформація
  • Фотогалерея
Связаться с нами
logo_black logo_white
Календар заходів Корпоративне навчання Тренери та спікери
Связаться с нами
+380 (44) 466 44 80
Розрахувати вартість корпоративного тренінгу
  • Головна
  • Корпоративне навчання
  • Медицина і фармацевтика
  • Результативний медичний візит до лікаря
Результативний медичний візит до лікаря
Результативний медичний візит до лікаря

Аспекти успішного та результативного медичного візиту до лікаря 

Для кого цей тренінг
для медичних представників фармацевтичних компаній
ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Вдосконалити навички ведення переговорів з лікарями для перетворення візитів в продаж
Проаналізувати існуючі моделі взаємодії з клієнтами. Оцінити їх ефективність. Визначити проблеми в комунікації і навчитися їх усувати
Навчитися виявляти і розвивати у клієнтів незадоволеність в існуючих схемах лікування, створюючи потребу в нових рішеннях і нових ефективних продуктах
Розвинути навички стимулювання у клієнтів згоди співпрацювати, фіксації домовленостей та контролю зобов'язань
Програма тренінг-практикуму
01
Що сприяє ефективному продажу лікарських препаратів
  • Хто такий медичний представник? Його ролі і основні завдання?
    • Рівень зрілості і внутрішня мотивація медичного представника - як найважливіша умова ефективного візиту
      • Комплекси, стереотипи і звички які понижують ефективність
        • Технології формування «Корисних» звичок і установок
          • Аналіз особистих і професійних цілей. Їх конгруентність із цілями компанії
            02
            Підготовка та планування ефективного візиту до лікаря
            • Техніки продажу і переговорів в різних моделях медичного візиту
              • Моделі візиту медичного представника до лікаря: моделі «Інформаційного візиту», «Змістовного візиту» і т.д.
                • Концепція «скороченого візиту»
                  • Оцінка категорії лікаря - фундамент планування візиту
                    • Методика постановки цілей і завдань на візит
                      • Визначення кроків, необхідних для досягнення мети
                        • З'єднання змісту маркетингового кампейну і технік продажу
                          03
                          Ефективний початок візиту до лікаря
                          • Проблеми завоювання уваги лікаря
                            • Подолання черги із пацієнтів і конкурентів перед кабінетом лікаря
                              • Створення позитивного першого враження: вербальні і не вербальні компоненти початку зустрічі
                                • Подолання опору лікаря на початку зустрічі
                                  • Перевірка домовленостей, досягнутих в ході попередніх візитів без звинувачень: «Ви ж обіцяли»
                                    • Прийоми привертання уваги, формування початкового інтересу
                                      04
                                      Робота з мотивами та потребами лікаря
                                      • Амортизація негативного досвіду в спілкуванні з медичними представниками. SPIN & no-SPIN
                                        • Підготовка глибоких, ефективних питань для діалогу з лікарем. Без стандартних: «Чи є у вас пацієнти з ...»
                                          • «Воронка питань» для керованого діалогу з лікарем
                                            • Спільний пошук терапевтичних проблем лікаря і переведення їх в потреби
                                              • Техніки професійного слухання: як слухати, щоб почути
                                                05
                                                Ефективна презентація вигод і переваг своїх продуктів
                                                • Особливості змісту презентації в структурі візиту, націленого на користь для лікаря і вигод для пацієнтів
                                                  • Логіка презентації за методикою: «Нозологія / Пацієнт - Перевага - Рецепт» та «Ситуація - Проблема - Рішення»
                                                    • Техніки передачі ключового повідомлення
                                                      • Переклад властивостей препарату в переваги та далі - на користь для лікаря
                                                        06
                                                        Технології переконливої аргументації
                                                        • Як правильно використовувати промоційні матеріали та / або планшет для посилення презентації
                                                          • Прийоми посилення емоційного впливу на лікаря (приклади, історії, картини майбутнього ін.)
                                                            • Залучення - спонукання клієнта висловлювати думку і виробляти рішення
                                                              • Мотивація клієнта без тиску і маніпуляції
                                                                07
                                                                Робота із запереченнями
                                                                • Заперечення клієнтів і ставлення до них медичного представника
                                                                  • Природа виникнення заперечень
                                                                    • 10 технік для відповідей на заперечення
                                                                      • Виявлення прихованих мотивів і перешкод та їх нейтралізація
                                                                        • Як відрізнити заперечення від відмовки (помилкового заперечення)
                                                                          • Заперечення - це запит на додаткову інформацію
                                                                            • Відмова співпрацювати - як джерело інформації
                                                                              08
                                                                              Сприяння прийняттю рішення. Закінчення візиту. Післявізитний аналіз
                                                                              • Ознаки готовності співпрацювати
                                                                                • Закриття візиту - укладення угоди
                                                                                  • Чому часто домовленості не виконуються? Принцип фіксації домовленостей і узгодження точок контролю
                                                                                    • Завершення візиту до лікаря
                                                                                      • Аналіз результатів візиту
                                                                                        Як проходить тренінг
                                                                                        Тренінг організований в змішаній формі: інформаційні блоки чергуються з практичними вправами (40/60)
                                                                                        Всі кейси і приклади взяті тренерами-практиками з реальних ситуацій фарм / мед ринку
                                                                                        Всі практичні завдання розроблені з урахуванням поточної ситуації на фармацевтичному ринку і можуть бути засновані на конкретних ситуаціях замовника
                                                                                        Переговорні поєдинки можуть бути зняті на відео з подальшим аналізом успіхів і розбором помилок (за бажанням Замовника)
                                                                                        Після тренінгу замовник отримує зворотний зв'язок по команді і рекомендації щодо подальшого розвитку учасників
                                                                                        footer_logo
                                                                                        Про Business & People
                                                                                        • Тренери та спiкери
                                                                                        • Новини
                                                                                        • Клієнти
                                                                                        • Відгуки
                                                                                        • Як стати партнером?
                                                                                        • Статті та корисна інформація
                                                                                        Послуги
                                                                                        • Графік тренінгів і семінарів
                                                                                        • Корпоративне навчання
                                                                                        • Консалтинг
                                                                                        • Стратегічна сесія
                                                                                        • Індивідуальні консультації
                                                                                        • Спікери для конференції
                                                                                        • Контакти
                                                                                        Контакты
                                                                                        Телефон:
                                                                                        • +380 (44) 466 44 80
                                                                                        • +380 (67) 900 44 22
                                                                                        Email:
                                                                                        • info@business-people.com.ua
                                                                                        © 2018 Business&People. Все права защищены.
                                                                                        Закрыть
                                                                                        Связаться с нами
                                                                                        Закрити
                                                                                        Iніціювати
                                                                                        Закрыть
                                                                                        success
                                                                                        Заявка успешно отправлена
                                                                                        Спасибо, наш менеджер с вами свяжется для уточнения деталей в ближайшее время