- Головна
- Корпоративне навчання
- Особиста ефективність
- Емоційний інтелект керівника і методи його розвитку
Емоційний інтелект керівника і методи його розвитку
Емоційний інтелект керівника і методи його розвитку
Сьогодні всі експерти психології та бізнесу стверджують, що EQ – ключ до успіху в усіх сферах життя. Високий рівень емоційного інтелекту дозволяє зберігати себе в епоху змін, приймати ефективні рішення в ситуації невизначеності, переживати стрес, знаходити потрібні слова, мотивувати і надихати людей.
Саме ці навички дозволяють без маніпуляцій і грубого тиску досягати цілей в переговорах з керівниками, співробітниками, клієнтами, рідними і близькими.
Саме EQ дозволяє взяти під контроль своє життя, підвищити усвідомленість і особисту мотивацію. Розвивайте себе – Ви найбільший з усіх капіталів!
Для кого цей тренінг
власників бізнесу
топ-менеджерів
керівників департаментів та відділів
ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Підвищення рівня емоційного інтелекту керівників
Визначити роль емоційного інтелекту в бізнесі і навчитись користуватися цими навичками
Визначення рівня емоційного інтелекту учасників і скласти контур зон зростання та особистого розвитку
Вихід на новий якісний рівень діяльності і життя в цілому
Програма тренінг-практикуму
01
Роль і місце емоційного інтелекту в менеджменті
- Взаємозв'язок емоційного інтелекту і лідерського потенціалу керівника
- Складові емоційного інтелекту: самоусвідомлення, саморегуляція, мотивація, емпатія, управління відносинами, управління ситуацією
- Розвиток емоційного інтелекту: вигоди і переваги в житті і бізнесі
02
Емоційний інтелект і орієнтація на досягнення цілей
- Вплив ЕQ на відповідальність і внутрішню мотивацію
- Контроль емоційних імпульсів для досягнення цілей. Що таке сила волі?
- IQ як профілактика прокрастинації і самосаботажу
- Натхнення як основа внутрішньо особистісної мотивації, поняття «потоку»
- Раціональний оптимізм в бізнесі (позитивне мислення) і способи його формування
03
EQ на практиці - емоційна компетентність
- Принцип відповідальності за свої емоції
- Техніки усвідомлення і розуміння своїх емоцій
- Вміння перекладати проблеми в цілі
- «Гасимо пожежу» - швидкі методи нейтралізації своїх емоцій, і емоцій інших, що перешкоджають ефективності
- Технології з управління страхом, гнівом і сумом
- Техніки управління конфліктами
04
Емоційний інтелект і надихаюче лідерство
- Феномен впливу харизми лідера і технології її розвитку
- Як «продавати» ідеї і мотивувати співробітників і колег на їх досягнення
- Команда - дзеркало EQ керівника. Емоційне зараження - механізм передачі психологічного настрою іншим людям
- Умови при яких народжується згуртований колектив
- Вплив EQ керівника в період криз, перемін і змін
- «Чергування по драйву» і інші способи короткострокової мотивації команди
- Техніки надання коректуючого зворотного зв'язку
- Як реагувати на критику і визнавати помилки зберігаючи авторитет
Як проходить тренінг
Велика кількість практики, тренінг організований в змішаній формі (інформаційні блоки чергуються з практичними вправами 40/60), дозволяє взяти максимум із тренінгу
Два дні концентрованого контенту без «води», нудних лекцій і очевидних, заїжджених технік
У тренінгу немає розважальних розминок і розважальних вправ, всі завдання і кейси взяті з реальної практики керівників