logo
RU
Зачинити
  • Головна
  • Про Business & People
  • Тренери та спікери
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Як стати партнером?
  • Контакти
  • Послуги
  • Графік тренінгів і семінарів
  • Корпоративне навчання
  • Консалтинг
  • Стратегічна сесія
  • Індивідуальні консультації
  • Спікери для конференції
  • Корпоративні вебінари
  • Почитати / подивитися
  • Новини
  • Відео
  • Статті та корисна інформація
  • Фотогалерея
Зв'язатися з нами
logo_black logo_white
Календар заходів Корпоративне навчання Тренери та спікери
Зв'язатися з нами
+380 (50) 800 4420
Розрахувати вартість корпоративного тренінгу
  • Головна
  • Корпоративне навчання
  • Майстер переговорів. Вплив у ділових комунікаціях
  • Майстер переговорів. Вплив у ділових комунікаціях
Майстер переговорів. Вплив у ділових комунікаціях
Майстер переговорів. Вплив в ділових комунікаціях

Від життя ми отримуємо не те, на що заслуговуємо, а те, про що вдалося домовитися. Цей тренінг про те, як переконувати без насильства та маніпуляцій і отримувати в переговорах кращі результати з можливих.

Що чекає вас на тренінгу:

  • Тренінг дозволяє розкрити свій потенціал переговірника, навчитись отримувати задоволення і результат від процесу переговорів
  • Два дні концентрованого контенту без «води» і очевидних, заїжджених технік
  • Велика кількість практики, переговорні поєдинки і турніри, робота над реальними кейсами учасників дозволяє взяти максимум із тренінгу.
  • У тренінгу немає розважальних розминок і розважальних вправ, всі завдання і кейси взяті з реальних переговорних ситуацій учасників

Переговорні поєдинки – справжнє випробування, метою якого є перемога в серії бізнес-кейсів. Це відмінна можливість відшліфувати навички ведення бізнес-переговорів, отримати зворотній зв’язок від колег і
тренера, виявити свої сильні і слабкі сторони і скласти план особистісного розвитку. А також можливість отримати звання кращого переговірника групи.

Для кого цей тренінг
Для власників бізнесу і ТОП-менеджерів які ведуть переговори про стратегічне партнерство в бізнесі
Для фахівців усіх рівнів, які ведуть комерційні переговори про продажі і закупівлі з ключовими клієнтами та постачальниками
Для тих, хто веде переговори з орендодавцями, держ. структурами та дозвільними організаціями
Для фахівців усіх рівнів, які проводять переговори, відстоюють ідеї, захищають рішення і обґрунтовують результати
ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Виробити системний, стратегічний підхід до підготовки та проведення переговорів
Розширення арсеналу переговорних технік, що допомагають вигравати в переговорах з мінімальними емоційними втратами
Навчитись усвідомлено вести переговори, відстоювати свої позиції і інтереси, брати максимум в переговорах зберігаючи партнерські відносини
Навчитись протистояти маніпулятивним прийомам і самому надавати коректний тиск, що не переходитиме в протистояння
Навчитись справляти потрібне враження за столом переговорів і формувати свій особистий бренд успішного переговірника
Програма тренінгу
01
Особисті якості в переговорах
  • Взаємозв'язок рівня зрілості, емоційного інтелекту і лідерського потенціалу переговірника з результатами переговорів. Як прокачати свої особисті якості в рамках тренінгу і після нього
    • Конструктивні та деструктивні, несвідомі ролі парламентера і як ними керувати
      • Емоційна компетентність в переговорах
        • Іміджеве позиціонування - як формувати у оточення ефективний образ себе, як переговірника
          02
          Жорсткі переговори і тиск
          • Формула потреби - як "віджимають" досвідчені переговірники
            • Гнучкість і мудрість - як необхідний фактор в складних переговорах
              • Як зрозуміти, що ведеться «нечесна» гра і стратегія «win-win» недоречна
                • Маніпулятивні техніки в переговорах - види, прийоми і принципи використання
                  • Як протистояти маніпулятивним прийомам
                    • Поняття лідерства і каталізатори реалізації внутрішнього потенціалу
                      • Як самому чинити коректний тиск, що не переходитиме в протистояння
                        • Винахідливість в умовах жорсткого тиску - як швидко і конструктивно реагувати на агресивні нападки і провокації
                          • Переведення агресивних, жорстких вироків в конструктивне русло
                            03
                            Розробка стратегії і плану переговорів
                            • Як ставити цілі переговорів з точки зору болю опонента
                              • Що таке «план Б», або як не програти будь-які переговори
                                • Розробка стратегії і тактики переговорів
                                  • Підготовка конструктивних, переконливих аргументів і доказів
                                    04
                                    Переговори як процес
                                    • З чого починати переговори, щоб побудувати конструктивні відносини з опонентом
                                      • Як утримувати ініціативу в переговорах
                                        • Як зібрати і прояснити потрібну інформацію без допиту
                                          • Техніки переконання - як зробити пропозицію, від якої не можна відмовитися
                                            • Торг - як правильно робити поступки, якщо їх не можна уникнути
                                              • Закриття - як укласти угоду/угоди максимально швидко і з мінімальними поступками
                                                • Як піти від небажаних компромісів
                                                  • У вас є право сказати «НІ» і зберегти відносини - техніки аргументованої відмови
                                                    05
                                                    Вплив в переговорах
                                                    • Як зовнішня турбота про опонента дозволяє створити рівні, партнерські відносини навіть із неадекватною, агресивною людиною
                                                      • Переконливість - на рівні особистості, на рівні аргументів
                                                        • Блеф в переговорах - як розпізнавати блеф і красиво самому його використовувати
                                                          • Гумор, метафори, сторітеллінг в переговорах
                                                            • Екологічна мотивація - техніки впливу і залучення
                                                              Вам варто провести наш тренінг з переговорів якщо:
                                                              У вас є відчуття, що ви і ваші співробітники можете укладати більш вигідні угоди
                                                              Через деякий час після переговорів, ви знову прокручуєте в голові діалоги і караєте себе, за те, що не сказали «ось цей сильний аргумент»
                                                              У вас часто виникає почуття, що ваш опонент вас переграв
                                                              Зіткнувшись з важким або статусним опонентом, комок підступає до горла, і ви нічого не можете протиставити агресії і тиску
                                                              footer_logo
                                                              Про Business & People
                                                              • Тренери та спiкери
                                                              • Новини
                                                              • Клієнти
                                                              • Відгуки
                                                              • Як стати партнером?
                                                              • Статті та корисна інформація
                                                              Послуги
                                                              • Графік тренінгів і семінарів
                                                              • Корпоративне навчання
                                                              • Консалтинг
                                                              • Стратегічна сесія
                                                              • Індивідуальні консультації
                                                              • Спікери для конференції
                                                              • Контакти
                                                              Контакти
                                                              Телефон:
                                                              • +380 (67) 900 4422
                                                              Email:
                                                              • manager@victoria-berezina.com
                                                              © 2017. Business&People. Всі права захищені.
                                                              Зачинити
                                                              Зв'язатися з нами
                                                              Закрити
                                                              Iніціювати
                                                              Зачинити
                                                              success
                                                              Заявка успішно відправлена
                                                              Дякуємо, наш менеджер з вами зв'яжеться для уточнення деталей найближчим часом