- Головна
- Корпоративне навчання
- Майстер переговорів. Вплив у ділових комунікаціях
- Майстер переговорів. Вплив у ділових комунікаціях
Майстер переговорів. Вплив у ділових комунікаціях
Майстер переговорів. Вплив в ділових комунікаціях
Від життя ми отримуємо не те, на що заслуговуємо, а те, про що вдалося домовитися. Цей тренінг про те, як переконувати без насильства та маніпуляцій і отримувати в переговорах кращі результати з можливих.
Що чекає вас на тренінгу:
- Тренінг дозволяє розкрити свій потенціал переговірника, навчитись отримувати задоволення і результат від процесу переговорів
- Два дні концентрованого контенту без «води» і очевидних, заїжджених технік
- Велика кількість практики, переговорні поєдинки і турніри, робота над реальними кейсами учасників дозволяє взяти максимум із тренінгу.
- У тренінгу немає розважальних розминок і розважальних вправ, всі завдання і кейси взяті з реальних переговорних ситуацій учасників
Переговорні поєдинки – справжнє випробування, метою якого є перемога в серії бізнес-кейсів. Це відмінна можливість відшліфувати навички ведення бізнес-переговорів, отримати зворотній зв’язок від колег і
тренера, виявити свої сильні і слабкі сторони і скласти план особистісного розвитку. А також можливість отримати звання кращого переговірника групи.
Для кого цей тренінг
Для власників бізнесу і ТОП-менеджерів які ведуть переговори про стратегічне партнерство в бізнесі
Для фахівців усіх рівнів, які ведуть комерційні переговори про продажі і закупівлі з ключовими клієнтами та постачальниками
Для тих, хто веде переговори з орендодавцями, держ. структурами та дозвільними організаціями
Для фахівців усіх рівнів, які проводять переговори, відстоюють ідеї, захищають рішення і обґрунтовують результати
ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Виробити системний, стратегічний підхід до підготовки та проведення переговорів
Розширення арсеналу переговорних технік, що допомагають вигравати в переговорах з мінімальними емоційними втратами
Навчитись усвідомлено вести переговори, відстоювати свої позиції і інтереси, брати максимум в переговорах зберігаючи партнерські відносини
Навчитись протистояти маніпулятивним прийомам і самому надавати коректний тиск, що не переходитиме в протистояння
Навчитись справляти потрібне враження за столом переговорів і формувати свій особистий бренд успішного переговірника
Програма тренінгу
01
Особисті якості в переговорах
- Взаємозв'язок рівня зрілості, емоційного інтелекту і лідерського потенціалу переговірника з результатами переговорів. Як прокачати свої особисті якості в рамках тренінгу і після нього
- Конструктивні та деструктивні, несвідомі ролі парламентера і як ними керувати
- Емоційна компетентність в переговорах
- Іміджеве позиціонування - як формувати у оточення ефективний образ себе, як переговірника
02
Жорсткі переговори і тиск
- Формула потреби - як "віджимають" досвідчені переговірники
- Гнучкість і мудрість - як необхідний фактор в складних переговорах
- Як зрозуміти, що ведеться «нечесна» гра і стратегія «win-win» недоречна
- Маніпулятивні техніки в переговорах - види, прийоми і принципи використання
- Як протистояти маніпулятивним прийомам
- Поняття лідерства і каталізатори реалізації внутрішнього потенціалу
- Як самому чинити коректний тиск, що не переходитиме в протистояння
- Винахідливість в умовах жорсткого тиску - як швидко і конструктивно реагувати на агресивні нападки і провокації
- Переведення агресивних, жорстких вироків в конструктивне русло
03
Розробка стратегії і плану переговорів
- Як ставити цілі переговорів з точки зору болю опонента
- Що таке «план Б», або як не програти будь-які переговори
- Розробка стратегії і тактики переговорів
- Підготовка конструктивних, переконливих аргументів і доказів
04
Переговори як процес
- З чого починати переговори, щоб побудувати конструктивні відносини з опонентом
- Як утримувати ініціативу в переговорах
- Як зібрати і прояснити потрібну інформацію без допиту
- Техніки переконання - як зробити пропозицію, від якої не можна відмовитися
- Торг - як правильно робити поступки, якщо їх не можна уникнути
- Закриття - як укласти угоду/угоди максимально швидко і з мінімальними поступками
- Як піти від небажаних компромісів
- У вас є право сказати «НІ» і зберегти відносини - техніки аргументованої відмови
05
Вплив в переговорах
- Як зовнішня турбота про опонента дозволяє створити рівні, партнерські відносини навіть із неадекватною, агресивною людиною
- Переконливість - на рівні особистості, на рівні аргументів
- Блеф в переговорах - як розпізнавати блеф і красиво самому його використовувати
- Гумор, метафори, сторітеллінг в переговорах
- Екологічна мотивація - техніки впливу і залучення
Вам варто провести наш тренінг з переговорів якщо:
У вас є відчуття, що ви і ваші співробітники можете укладати більш вигідні угоди
Через деякий час після переговорів, ви знову прокручуєте в голові діалоги і караєте себе, за те, що не сказали «ось цей сильний аргумент»
У вас часто виникає почуття, що ваш опонент вас переграв
Зіткнувшись з важким або статусним опонентом, комок підступає до горла, і ви нічого не можете протиставити агресії і тиску