- Головна
- Корпоративне навчання
- Закупівлі. Постачання. Логістика
- Складська логістика торгового підприємства
Грамотне зонування простору і сортування товару дозволить скоротити часові і матеріальні витрати, а також оптимізувати роботу підприємства. Навчіться розробляти правильні маршрути доставки і схеми переміщення вантажів на тренінгу «Складська логістика торгового підприємства» від головного українського практика логістики бізнесу Віктора Барановського.


Найбільш авторитетний в Україні фахівець і бізнес-тренер в питаннях організації, аудиту і модернізації логістики бізнесу.
19-річний досвід роботи в сфері логістики включає:
керівництво проектами центру «Логістична майстерня»
управління департаментом логістики холдингу «Mobile Sinergy Group»
оптимізацію роботи департаменту логістики холдингу «Aventures Group»
управління регіональними складами ІП «Coca-Cola Beverages Ukraine»
керівництво складами ДП «Oriflame Cosmetics Ukraine»
За плечима Віктора Барановського понад 40 успішно реалізованих проектів в сферах складської, транспортної та розподільчої логістики, дослідження роботи логістичних підрозділів найбільш значущих українських компаній, що забезпечує унікальний досвід вирішення проблем, що постають перед бізнесом.
- Формат складу як функція від логістичної стратегії компанії
- Технічне забезпечення складського технологічного процесу. Стелажні системи, складське обладнання та техніка. Фактори, що враховуються при формуванні парку складської техніки. Визначення потреби в техніці
- Вибір обладнання та постачальників. Аналіз інформації при проведенні тендеру
- Методологія штрихкодування і RFID для ідентифікації товарів і місць зберігання
- Методологія штрихкодування для контролю документообігу, стану замовлення та виконання робіт на складі
- Методологія штрихкодування для контролю переміщення місць вантажу
- Устаткування для використання технологій штрихкодування. Техніка для виготовлення та розпізнавання штрих-кодів
- Логіка зонування складу
- Розрахунок потреби в складуванні на підставі статистики за обсягами зберігання і обробки товару
- Розробка планувального рішення складу на підставі розрахунку потреби в складуванні. Зонування складу, визначення параметрів складських зон
- АВС-аналіз і його застосування в складській логістиці
- Складські операції і прив'язка їх виконання до складських зон
- Принципи розміщення товару в зоні підбору
- Адресна система. Логіка адресації на складах
- Варіанти організації адресних систем і їх інтеграції в облікову систему складу. «М'яка» і «жорстка» адресна система
- Критерії доцільності запровадження адресної системи зберігання
- Організація складського обліку як необхідна умова для ефективної роботи складу
- Облікові системи. Проблеми, що виникають при експлуатації облікових систем на складах
- Системи IWS («локатори»). Переваги та недоліки даного класу систем
- Системи WMS. Проблеми впровадження та підтримки систем. «Коробкові рішення» в інформаційних системах: 1) завдання топології складу в програмному забезпеченні 2) налаштування сценаріїв розміщення товару на складі 3) структура підпорядкованості документів в інформаційних системах - варіанти вирішення 4) управління правами доступу 5) налаштування пріоритетності виконання завдань
- «Коробкові рішення» і «галузеві рішення» в інформаційних системах
- Показники ефективності роботи складу
- Управління прийманням і розміщенням товару на складі: 1) планування робіт в зоні приймання товару 2) інструменти підвищення ефективності роботи з приймання товару і зниження помилок при прийманні 3) приймання на замовлення і кроссдокінгова схема
- Політика розміщення товару на складі: 1) розміщення по товарних групах, розмірами складської одиниці зберігання, умов зберігання та сумісності товару 2) стратегії розміщення 3) недоліки і переваги систем «динамічного розміщення» і «прив'язки товару до осередку» 4) планування робіт з розміщення товару і розставлення пріоритетів
- Технології, що застосовуються при відборі товару: - управління хвилями замовлень - розщеплення замовлення - послідовний відбір - двотактна збірка - почерговий відбір - відбір декількох замовлень одночасно -Методика запобігання помилок при комплектації замовлень - доцільність використання терміналів при комплектації - вузькоспеціалізовані технології відбору (pick-to- voice pick-to light і ін)
- Внутрішньоскладські переміщення і поповнення зони відбору: 1) логіка внутрішньоскладських переміщень 2) управління пріоритетами внутрішньоскладських переміщень 3) дії персоналу при колізіях, виявлених під час виконання внутрішньоскладських переміщень
- Контроль і пакування. Апаратна фіксація результатів роботи з відбору товару: 1) поєднання процесів контролю і перетворення товару в вантаж 2) алгоритми дій при виявленні помилок відбору. 3) застосування віртуальних складів або віртуальних осередків для виправлення виявлених розбіжностей складських залишків
- Приймально-здавальна експедиція на складі - «зона логістичного контакту». Зберігання та облік готових замовлень: 1) перетворення товару в вантаж 2) процес передачі вантажу 3) робота з поверненнями - алгоритми дій при різних типах повернень
- Оптимізація допоміжних складських операцій: 1) варіанти організації робіт по стікеруванню товару 2) додаткова обробка товару 3) комплектація наборів 4) проведення поточних, вибіркових і планових інвентаризацій 5) інвентаризація «по порожнім клітинкам»
- Методика постановки бізнес-процесів складу і їх узгодження з іншими підрозділами компанії
- Інструменти аналізу бізнес-процесів, що застосовуються для оперативної роботи: 1) опис моделі «як є» і оцінка поточного становища 2) опис моделі «як повинно бути» і список необхідних змін
- Функціональні ролі на складі: 1) розподіл обов'язків і зон відповідальності 2) кваліфікаційні рівні персоналу
- Концепція основних і допоміжних складських операцій: 1) основні методики нормування та розробка нормативів на основні складські операції 2) аналіз доцільності нормування допоміжних складських операцій 3) розрахунок потреби в складському персоналі
- Системи оплати праці та мотивації персоналу. Переваги та недоліки індивідуальної відрядної оплати праці на складі
- Показники оцінки діяльності персоналу
- Система наскрізних мотиваційних показників