- Головна
- Корпоративне навчання
- Закупівлі. Постачання. Логістика
- Математичні методи прогнозування рівня попиту і закупівель в компанії
Математичні методи прогнозування рівня попиту і закупівель в компанії
Математичні методи прогнозування рівня попиту і закупівель в компанії
Учасники будуть активно використовувати методи прогнозування для реальних даних з використанням програмного пакета MS Excel.
Автор і ведучий проекту

Спікер
Андрій Ставицький
Кандидат економічних наук, доцент кафедри економічної кібернетики економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Національний експерт з реформування вищої освіти в рамках Болонського процесу, член Науково-методичної ради і координатор ECTS Київського Національного Університету імені Тараса Шевченка. Автор понад 120 наукових робіт, 30 підручників, посібників, монографій. Розробник систем прогнозування для ...
Детальніше про тренера
Закрыть

Андрій Ставицький
Спікер
Кандидат економічних наук, доцент кафедри економічної кібернетики економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Національний експерт з реформування вищої освіти в рамках Болонського процесу, член Науково-методичної ради і координатор ECTS Київського Національного Університету імені Тараса Шевченка.
Автор понад 120 наукових робіт, 30 підручників, посібників, монографій. Розробник систем прогнозування для великих національних компаній.
Для кого цей тренінг
Вищі функціональні директори - по логістиці, маркетингу, продажам
Менеджери із закупівель
Менеджери з продажу
Фахівці з прогнозування попиту в логістиці та маркетингу
ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Ознайомлення і освоєння навичок роботи з методами прогнозування, здатними зменшити неефективне використання оборотних коштів
Оптимізувати частоту закупівель за рахунок точного прогнозування попиту, продажів та інших факторів зовнішнього середовища компанії
Програма тренінга
01
День 1
- Введення в прогнозування економічних змінних
- Точність прогнозів
- Удосконалення прогнозування за допомогою правильної підготовки даних
- Згладжування даних
- Довірчі інтервали
- Побудова простої лінійної регресії
- Тренд і його види
- Індекс сезонності
02
День 2
- Облік впливу декількох чинників
- Коректний вибір факторів для регресії
- Виділення сезонності за допомогою фіктивних змінних
- Порівняння моделей і вибір оптимальної
- Прогнозування на підставі провідних економічних індикаторів
- Використання ринкових тенденцій для прогнозування
- Хитрощі при прогнозуванні попиту декількох товарів
- Автоматизація прогнозування
Як проходить тренінг
Тренінг організований в змішаній формі: інформаційні блоки чергуються з практичними вправами (40/60).
Методи, використовувані в тренінгу: ділові ігри, «мозковий штурм», кейси, індивідуальні завдання.
Учасники тренінгу активно взаємодіють як один з одним, так і з тренером.
Тренер демонструє інструменти та технології з прикладами із власного досвіду, відповідає на запитання учасників і допомагає вирішувати специфічні робочі ситуації.