- Головна
- Корпоративне навчання
- Торгівля. Рітейл
- ТЕХНІКИ ПРОДАЖУ В РОЗДРІБНИХ МАГАЗИНАХ, САЛОНАХ, ШОУ-РУМАХ
ТЕХНІКИ ПРОДАЖУ В РОЗДРІБНИХ МАГАЗИНАХ, САЛОНАХ, ШОУ-РУМАХ
ТЕХНІКИ ПРОДАЖУ В РОЗДРІБНИХ МАГАЗИНАХ, САЛОНАХ, ШОУ-РУМАХ
… Продажі починаються тоді, коли клієнт говорить «Дорого!», Або говорить, що йому нічого не цікаво, чи про те, що йому потрібен такий же, але з перламутровими ґудзиками, такий же, але без крил, що він хоче тільки подивитися, або що він тільки що вже все купив.
Для кого цей тренінг
для продавців-консультантів роздрібних магазинів, салонів, шоу румів
для адміністраторів торгових залів, старших продавців
для керівників роздрібних мереж
ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Підвищення ключових показників ефективності магазину (обсягів продажів, середнього чека, конверсії) за рахунок освоєння технологій продажів і підвищення якості обслуговування клієнтів
Внутрішні психологічні перепони (переконання), що заважають продавати. Навчитись прибирати ці перепони
Розвиток навичок професійної комунікації, які дозволяють збільшити кількість покупок на число вхідних клієнтів
Підвищити рівень компетентності персоналу при роботі із запереченнями і конфліктними клієнтами
Програма тренінг-практикуму
01
Психологія в продажах
- Особисті переконання продавця-консультанта, які допомагають продавати
- Емоційний інтелект в продажах - як відчувати клієнта і керувати його настроєм
- Психотипи клієнтів і методи роботи з ними
- Особливості психології поведінки чоловіків і жінок в торговому залі
- Специфіка роботи із покупцями з урахуванням трафіку магазину
02
Клієнтоорієнтовані продажі
- Що таке "продаж" або в чому відмінності від "відпущення" товару
- Сервіс в продажах - відмінність сервісу від етикету
- Що таке клієнтоорієнтація, і чому вона важлива на високо-конкурентному ринку
- Процес формування лояльності і розвиток відносин з клієнтами клієнта
03
Підготовка до продажу
- Психологічна підготовка: продай собі - продай себе - продай компанію - продай товар
- Експертні продажі в роздробі - у кого купують клієнти, коли ціна стає головним фактором вибору
- Знання необхідні для експертних продажів в роздрібній торгівлі
- Передпродажна підготовка: магазину, товару, себе
- Планування і контроль особистих продажів
04
Встановлення контакту
- Формування першого враження
- Вербальні та невербальні прийоми початку розмови
- Техніки виклику симпатії, довіри, інтересу
- Прояв ненав'язливої ініціативи - як зайняти провідну позицію в продажах
05
Виявлення потреб і уподобань клієнта
- Провідні мотиви при купівлі товарів
- Якщо в подарунок - виявлення потреб третьої особи
- Якщо клієнт прийшов не один - як виявити ОПР, а інших зробити союзниками
- Техніки виявлення потреб, смаків і уподобань покупця без допиту
- Типи питань, як і коли їх правильно ставити
- Прийоми активного слухання - як слухати, щоб почути
06
Презентація та демонстрація товарів
- Правила презентації товарів різного класу: «економ», «середній+», «преміум»
- Як закохати клієнта в товар - прийоми ефективної аргументації
- Техніка «ВВ» (Властивості і Вигоди товару)
- Емоції і логіка: розумний баланс в продажах
- Сторітеллінг в продажах - як продавати за допомогою історій
- Пропозиція дією, або немає «примірки» - немає продажу
- Поняття лідерства і каталізатори реалізації внутрішнього потенціалу
- Залученість в презентацію як запорука ефективності
07
Робота із сумнівами і запереченнями
- Чому клієнти заперечують?
- Природа виражень
- 10 способів роботи із запереченнями
- «Вірю - Не вірю» - секрети впливу в продажах
- Управління конфліктами та «важкими» клієнтами
08
Завершення особистого продажу
- Фіксація «сигналів покупки» - коли потрібно запропонувати покупку, щоб клієнт не втратив інтерес
- Імпульсивні покупки - як це працює
- Методи підведення до продажу і способи її завершення
- Способи збільшення середнього чека: комплексний продаж, до-продажі, 1 + 1, аксесуари, та ін.
- Як зробити з покупки свято - правила розрахунку і прощання із покупцем
Як проходить тренінг
Тренінг організований в змішаній формі: інформаційні блоки чергуються з практичними вправами (40/60).
Тренінг максимально адаптований до реалій роздрібного ринку, всі ігри проходять з використанням специфіки товарів і клієнтів компанії.
Велика кількість практики, ділові ігри та завдання, робота над реальними кейсами учасників дозволяє взяти максимум із тренінгу .