logo
RU
Зачинити
  • Головна
  • Про Business & People
  • Тренери та спікери
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Як стати партнером?
  • Контакти
  • Послуги
  • Графік тренінгів і семінарів
  • Корпоративне навчання
  • Консалтинг
  • Стратегічна сесія
  • Індивідуальні консультації
  • Спікери для конференції
  • Корпоративні вебінари
  • Почитати / подивитися
  • Новини
  • Відео
  • Статті та корисна інформація
  • Фотогалерея
Зв'язатися з нами
logo_black logo_white
Календар заходів Корпоративне навчання Тренери та спікери
Зв'язатися з нами
+380 (50) 800 4420
Розрахувати вартість корпоративного тренінгу
  • Головна
  • Корпоративне навчання
  • Продажі
  • Техніки роботи із запереченнями для укладення угод
Техніки роботи із запереченнями для укладення угод
Техніки роботи із запереченнями для укладення угод

… Продажі починаються тоді, коли клієнт говорить «Дорого!», Або говорить, що йому нічого не цікаво, чи про те, що йому потрібен такий же, але з перламутровими ґудзиками, такий же, але без крил, що його не влаштовують терміни, що Ви ненадійний партнер і підводили його, що у нього вже є постачальник і його все влаштовує, або що він тільки що вже все купив. Тобто «заперечує» …

Борис Жалило

Для кого цей тренінг?
для фахівців з продажу
для КАМів і field force менеджерів
для співробітників напрямків, які ведуть комерційні переговори з клієнтами і партнерами
для керівників і супервайзерів
ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Збільшення обсягів продажів, прибутку і частки ринку за рахунок ефективної реакції на заперечення клієнтів
Сформувати в учасників розуміння причин виникнення заперечень і навчитись їх усувати
Дати учасникам Працюючі шаблони та техніки роботи із запереченнями і навчитись їх застосовувати в контексті свого продукту і ринку
Зняти страх перед запереченнями і мобілізувати внутрішній потенціал учасників для досягнення результатів в переговорах / продажах
Програма тренінг-практикуму
01
Психологічна готовність до роботи із запереченнями
  • Розвиток емоційного інтелекту для успішної роботи із запереченнями
    • Особисті установки і переконання, що заважають переконувати
      • Зняття напруги і емоційних бар'єрів
        • Формування впевненості в собі і в своїй пропозиції
          • Самопозиціювання в переговорах
            02
            Природа заперечень і опору
            • Відмінності заперечень від опору, претензій, незгод, упереджень і відмовок. Як діяти в кожному з випадків?
              • Види опору: негативний досвід, опір змінам, страх невдачі, лінь, чи не усвідомлення проблеми та ін. Способи профілактики опору
                • Види і причини заперечень (не бачить вигоди, рішення вже прийнято, не ЛПР, дійсно пропозиція виходить за рамки бюджету і тд.)
                  • Відмовки - пошук причин відмовок і перехід до конструктивних варіантів
                    • Маніпулятивні види заперечень з метою отримання кращих умов. Способи їх нейтралізації, і техніки контрманіпуляцій
                      03
                      Техніки переконливих відповідей на заперечення
                      • Визначення прихованого мотиву, який стоїть за запереченням
                        • Важливість побудови правильних мовних конструкцій в роботі із запереченнями
                          • Формування бази відповідей на заперечення на етапі підготовки
                            • Розробка портфеля аргументів для різних сценаріїв переговорів
                              • Техніки роботи з опором контакту (ми вже співпрацюємо з компанією N, нам нічого не потрібно, залишіть матеріали або надішліть електронною поштою - я потім подивлюся, ми самі з вами зв'яжемося, зателефонуйте через рік ...)
                                • Техніки роботи із запереченнями за якістю і надійністю вашої компанії (немає гарантій, ви не відома компанія, у вас не якісний продукт і т.д.)
                                  • Техніки роботи з конкурентними запереченнями і запереченнями за ціною і умовами (дорого, у конкурентів дешевше, немає грошей ...)
                                    • Якщо клієнт вимагає неможливого - як себе вести і відмовляти, зберігаючи при цьому відносини?
                                      04
                                      Укладення угоди
                                      • Вірний пес Хатіко чекав 9 років - у нас немає стільки часу! Як прискорити цикл угоди
                                        • Як взяти контроль над угодою в свої руки
                                          • Як етично перейти до етапу підписання угоди
                                            • Техніки закриття угоди (закриття «в три етапи», техніка «домашнього завдання», техніка з поступками, техніка створення ажіотажу, закриття з тимчасовим відтягненням і ін.)
                                              • Вибір способу укладання угоди в залежності бізнесу, товару, клієнта і ситуації на ринку
                                                Як проходить тренінг
                                                Тренінг дозволяє розкрити свій потенціал переговірника, навчитись отримувати задоволення і результат від процесу переговорів
                                                Тренінг організований в змішаній формі: інформаційні блоки чергуються з практичними вправами (40/60).
                                                Велика кількість практики, переговорні поєдинки і турніри, робота над реальними кейсами учасників дозволяє взяти з тренінгу по максимуму.
                                                У тренінгу немає розважальних розминок і розважальних вправ, всі завдання і кейси взяті з реальних переговорних ситуацій учасників
                                                footer_logo
                                                Про Business & People
                                                • Тренери та спiкери
                                                • Новини
                                                • Клієнти
                                                • Відгуки
                                                • Як стати партнером?
                                                • Статті та корисна інформація
                                                Послуги
                                                • Графік тренінгів і семінарів
                                                • Корпоративне навчання
                                                • Консалтинг
                                                • Стратегічна сесія
                                                • Індивідуальні консультації
                                                • Спікери для конференції
                                                • Контакти
                                                Контакти
                                                Телефон:
                                                • +380 (67) 900 4422
                                                Email:
                                                • manager@victoria-berezina.com
                                                © 2017. Business&People. Всі права захищені.
                                                Зачинити
                                                Зв'язатися з нами
                                                Закрити
                                                Iніціювати
                                                Зачинити
                                                success
                                                Заявка успішно відправлена
                                                Дякуємо, наш менеджер з вами зв'яжеться для уточнення деталей найближчим часом