logo
RU
Зачинити
  • Головна
  • Про Business & People
  • Тренери та спікери
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Як стати партнером?
  • Контакти
  • Послуги
  • Графік тренінгів і семінарів
  • Корпоративне навчання
  • Консалтинг
  • Стратегічна сесія
  • Індивідуальні консультації
  • Спікери для конференції
  • Корпоративні вебінари
  • Почитати / подивитися
  • Новини
  • Відео
  • Статті та корисна інформація
  • Фотогалерея
Зв'язатися з нами
logo_black logo_white
Календар заходів Корпоративне навчання Тренери та спікери
Зв'язатися з нами
+380 (50) 800 4420
Розрахувати вартість корпоративного тренінгу
  • Головна
  • Корпоративне навчання
  • Нерухомість
  • Від дзвінка – до угоди. Технології спілкування з клієнтом по телефону під час продажу нерухомості
Від дзвінка – до угоди. Технології спілкування з клієнтом по телефону під час продажу нерухомості
Від дзвінка - до угоди. Технології спілкування з клієнтом по телефону під час продажу нерухомості

Якщо менеджери відділу продажів або колл-центру працюють як довідкове бюро, продажів не буде. Співробітники навіть можуть бути гранично ввічливими і надавати всю необхідну клієнтові інформацію – але цього недостатньо.

Необхідно розробити і впровадити чіткий алгоритм відпрацювання дзвінка (або заявки «передзвоніть мені» з сайту). І ми готові Вам в цьому допомогти.

Для кого цей тренінг
співробітників колл-центру
менеджерів відділу продажів, які приймають вхідні дзвінки
для керівників відділів продажів будівельних компаній, зацікавлених в раціональному використанні маркетингового бюджету
ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Розробка чіткої стратегії і алгоритму з обробки вхідних дзвінків (заявок «передзвоніть мені» з сайту), які переходять у зустрічі
Підвищити навички ефективної презентації (квартир, вартості, інфраструктури, комплексу, компанії), аргументації і ініціювання зустрічі в офісі продажів або на об'єкті
Навчити учасників перехоплювати ініціативу і вести діалог за своїм сценарієм
Створити корпоративний набір готових інструментів в стилі «бери і впроваджуй»: скрипти, мовні модулі і шаблони, готові відповіді на заперечення клієнтів
Відпрацювати нові технології на практиці в рамках тренінгу
Програма тренінг-практикуму
01
Ключові питання:
  • Що необхідно зробити, спілкуючись по телефону, щоб потрапити в чек-лист об'єктів, серед яких клієнт буде вибирати
    • Алгоритми і скрипти вхідних і вихідних дзвінків, як найефективніший спосіб без додаткових витрат підвищити кількість угод
      • Як спілкуватися через онлайн-чат або e-mail, щоб було продовження
        • Як при першому контакті по телефону не втратити більшу частину клієнтів, які могли б купити у компанії
          • Голос - візитна картка. Інструменти для тренування інтонацій і тональності
            • Встановлення контакту - як менеджеру розвивати здатність подобатись людям по телефону, для створення довірчих відносин
              • Перехоплення ініціативи - як вести діалог за своїм сценарієм, а не працювати як довідкове бюро
                • Розвідка по телефону - як і які питання необхідно поставити щоб клієнт відчув турботу
                  • Техніки активного слухання в продажах. Особливості активного слухання по телефону
                    • Визначення ключових факторів вибору нерухомості
                      • Презентація по телефону: як так розповісти про об'єкт, щоб клієнт захотів його побачити
                        • Способи роботи з ціною і ціновими запереченнями по телефону
                          • Як запросити «свого» клієнта в офіс продажів, так щоб він доїхав
                            • Як правильно і ненав'язливо здійснювати «торкання» клієнта, що не доїхав до офісу продажів
                              • Практика: Відпрацювання на практиці різних сценаріїв телефонних дзвінків
                                Особливості та результати тренінгу:
                                Учасники тренінгу розроблять стандарти з обробки вхідних дзвінків (заявок «передзвоніть мені» з сайту), які переходять у зустрічі
                                Пряме поліпшення конверсії дзвінок - зустріч
                                «Повернення» клієнтів, які не доїхали до офісу продажів за рахунок техніки професійного «підігрівання» вихідними дзвінками
                                Мобілізація і мотивація команди використовувати нові підходи всупереч старим звичкам
                                footer_logo
                                Про Business & People
                                • Тренери та спiкери
                                • Новини
                                • Клієнти
                                • Відгуки
                                • Як стати партнером?
                                • Статті та корисна інформація
                                Послуги
                                • Графік тренінгів і семінарів
                                • Корпоративне навчання
                                • Консалтинг
                                • Стратегічна сесія
                                • Індивідуальні консультації
                                • Спікери для конференції
                                • Контакти
                                Контакти
                                Телефон:
                                • +380 (67) 900 4422
                                Email:
                                • manager@victoria-berezina.com
                                © 2017. Business&People. Всі права захищені.
                                Зачинити
                                Зв'язатися з нами
                                Закрити
                                Iніціювати
                                Зачинити
                                success
                                Заявка успішно відправлена
                                Дякуємо, наш менеджер з вами зв'яжеться для уточнення деталей найближчим часом