- Головна
- Корпоративне навчання
- Нерухомість
- Управління відділом продажів і торговою командою на ринку нерухомості
Управління відділом продажів і торговою командою на ринку нерухомості
Управління відділом продажів і торговою командою
Програма тренінгу для керівників відділів продажів будівельних компаній і забудовників.
Саме від керівника відділу продажів залежить як швидко і за якими цінами компанія продасть всі об’єкти. Саме керівник повинен взяти на себе відповідальність за організацію всього бізнес-процесу, від маркетингу до навчання персоналу і ми готові вам в цьому допомогти.
На тренінгу ви дізнаєтесь:
Як зробити ваших клієнтів щасливими покупцями і продати всю вашу нерухомість швидко і дорого
Як вибудувати бізнес-процес продажів і як його контролювати
Як створити команду, орієнтовану на досягнення результату
Як організовувати, ставити задачі, контролювати, навчати, розвивати і мотивувати співробітників відділу продажів
ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Поліпшити ефективність управління відділом продажів через створення працюючих бізнес-процесів.
Освоїти інструменти цілепокладання, постановки і трансляції завдань і контролю виконання при виконанні завдань.
Відпрацювати дані навички в рамках проведення ділових ігор і командних вправ на реальних кейсах учасників.
Програма тренінгу
01
Маркетинг в продажах нерухомості
- Інструменти побудови бренду
- Активація каналів продажів
- Офіс, шоу-рум, демоповерх, що продає
- «Доріжка продажів» - як шлях від воріт об'єкта до квартири допомагає або заважає продавати
- Сувеніри та подарунки - що, як, кому, з якою метою даруємо?
- Календар івентів і акцій, які допомагають продавати
- Щотижневий аналіз акцій конкурентів, їх умов і особливостей
02
Продажі як бізнес-процес
- Створення і прописані воронки продажів
- CRM-програми - що можна (і потрібно) контролювати щодня
- KPI у відділі продажів нерухомості
- Стратегія взаємодії з агентами і агентствами нерухомості - основні тактики і помилки
- Безкоштовна і платна бронь, у кого є доступ - як знизити страх клієнта і підвищити почуття відповідальності
03
Формування лояльності до забудовника і запуск «сарафанних» продажів
- Створюємо «Клуб лояльних клієнтів» і процес післяпродажного сервісу
- Як забезпечити контроль спокою («все в порядку з вашим будинком і квартирою»)
- Допродаж існуючим клієнтам
- Повторні продажі і апселл
- Залучення адвокатів бренду до прямих і непрямих продажів - використання технології «маркетинг без бюджету»
- Управління лояльністю клієнтів і показник NPS. Як з клієнта зробити промоутера
04
Управління персоналом
- Команда і спільна справа - як створити в офісі правильну культуру спілкування
- Як ефективно організовувати і проводити щоденні ранкові 5-ти хвилинки, тижневі планерки, щомісячні збори, квартальні збори - їх цілі та склад учасників
- Підбір та адаптація персоналу до відділу продажів
- Навчання нових співробітників - створення робочої системи наставництва
- Постановка задач і моніторинг їх виконання
- Індивідуальний коучинг співробітників
- Правила надання коректуючого зворотного зв'язку
- Сценарій критичної бесіди
- Нематеріальна мотивація
Як проходить тренінг
Тренінг організований в змішаній формі: інформаційні блоки чергуються з практичними вправами (40/60).