logo
RU
Зачинити
  • Головна
  • Про Business & People
  • Тренери та спікери
  • Клієнти
  • Відгуки
  • Як стати партнером?
  • Контакти
  • Послуги
  • Графік тренінгів і семінарів
  • Корпоративне навчання
  • Консалтинг
  • Стратегічна сесія
  • Індивідуальні консультації
  • Спікери для конференції
  • Корпоративні вебінари
  • Почитати / подивитися
  • Новини
  • Відео
  • Статті та корисна інформація
  • Фотогалерея
Зв'язатися з нами
logo_black logo_white
Календар заходів Корпоративне навчання Тренери та спікери
Зв'язатися з нами
+380 (50) 800 4420
Розрахувати вартість корпоративного тренінгу
  • Головна
  • Корпоративне навчання
  • Нерухомість
  • Ефективний продаж нерухомості від А до Я
Ефективний продаж нерухомості від А до Я
Ефективний продаж нерухомості від А до Я

Програма тренінгу для фахівців відділу продажів первинного ринку нерухомості

Для кого цей тренінг
для фахівців з продажу нерухомості, які здійснюють продаж від першого дзвінка, до підписання договору
для керівників відділів продажів будівельних компаній
для ріелторів, які допомагають забудовникам продавати об'єкти
ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Підвищити особисту ефективність учасників за рахунок формування системного підходу в продажах нерухомості
Передати технології та інструменти ефективного продажу на всіх етапах взаємодії з клієнтом від дзвінка до угоди
Освоїти алгоритм проведення зустрічей з клієнтами в офісі продажів і розробити ефективні сценарії поведінки з «холодними», «теплими» і «гарячими» клієнтами
Програма тренінгу
01
Фактори, що впливають на успіх в продажах нерухомості
  • Визначення не функціональних переконань при роботі з клієнтами
    • Цінності та переконання необхідні для успіху в продажах нерухомості
      • Узгодження особистих цілей з цілями компанії
        • Планування особистих продажів
          02
          Психологія в продажах
          • Особливості продажів нерухомості різного рівня: еліт, бізнес, преміум, економ класу
            • Психотипи клієнтів. Вибір оптимальної стратегії поведінки в залежності від психотипу
              • Кому продавати якщо клієнт прийшов не один? Визначення потреб третьої особи
                • Коли продавати? Ступінь зрілості і готовності клієнтів до покупки
                  • Демонстрація бажання продати, а не прояв потреби. Індикатори прояви потреби. Програє той, хто потребує
                    • Типові помилки при продажу нерухомості
                      03
                      Стандартизація сервісу
                      • Зростання ринку, «вибух вибору», зростаючі очікування клієнтів і інші причини необхідності першокласного сервісу
                        • Скільки коштують помилки в обслуговуванні?
                          • Відмінний сервіс як конкурентна перевага
                            • Складові першокласного сервісу
                              • З чого почати покращувати сервіс
                                • Для чого потрібні стандарти обслуговування?
                                  • Приклади стандартів, заснованих на потребах клієнтів
                                    04
                                    Перше враження і інструменти роботи по телефону
                                    • У скільки обійшовся дзвінок клієнта в компанію?
                                      • Чи готові ви взяти трубку: поза, емоційний настрій, компетентність
                                        • Види і цілі дзвінків
                                          • Вслухайтеся, як ми звучимо - невидима частина успіху
                                            • Управління голосом і враженням, яке ми справляємо
                                              • Принципи активного ведення діалогу
                                                • Створення дружньої і довірчої атмосфери розмови з клієнтом
                                                  05
                                                  Алгоритм вхідного дзвінка
                                                  • Вхідний дзвінок: скрипт розмови з призначенням зустрічі
                                                    • Алгоритм вхідного дзвінка: починаємо розмову і проводимо розвідку за всіма правилами
                                                      • Перехоплення ініціативи - способи управління діалогом
                                                        • Продаємо зустріч. Призначаємо зустріч
                                                          • Створення умов для продовження діалогу з клієнтом в тих випадках, коли він не готовий приїхати на зустріч
                                                            • Вихідні дзвінки клієнтам, що не доїхали до офісу
                                                              • Вихідні дзвінки клієнтам - робота з призупиненими угодами
                                                                06
                                                                Взаємодія з клієнтами в офісі компанії
                                                                • Правила проведення першої зустрічі з клієнтом
                                                                  • Способи встановлення контакту і формування першого враження про себе, про компанію
                                                                    • Виявлення ключових факторів вибору і прихованих мотивів покупця: сила правильних питань і технології активного слухання
                                                                      • Презентація об'єкта (комплексу, інфраструктури, компанії та ін.) і первинний вибір квартир. Технологія «властивість-вигода», «картина майбутнього», «сценарій життя», «співучасть» і ін.
                                                                        • Аргументація: Продажі через біль. Створення / опис «болю» і формування потреби в вашій пропозиції. Продажі через навчання клієнта
                                                                          • Робота із запереченнями: банк аргументів і технології нейтралізації заперечень
                                                                            • Вибір квартири і узгодження умов купівлі
                                                                              • Бронювання квартири
                                                                                • Follow-up - що потрібно вислати клієнтові після зустрічі
                                                                                  • Отримання рішення клієнта (повторний контакт)
                                                                                    • Робота з клієнтами в ході фінальних зустрічей і підписання договору
                                                                                      • Практика: Ваш алгоритм зустрічі з клієнтом в офісі - розробка ефективного сценарію під Компанію
                                                                                        07
                                                                                        Екскурсії та показ квартир безпосередньо на об'єкті
                                                                                        • Ефективна організація показів квартир в новобудовах
                                                                                          • Про що говорити з клієнтом на об'єкті - що важливо і чого робити не можна
                                                                                            • Презентація вигод об'єкта виходячи з виявлених мотивів і потреб, дотримання балансу і логіки, формування картини майбутнього
                                                                                              • Фіксація сигналів покупки
                                                                                                • Підведення до завершення угоди і домовленістьі про подальші дії
                                                                                                  08
                                                                                                  Специфіка продажу об'єкту, що будується (інвестиція)
                                                                                                  • Юридична і емоційна складова
                                                                                                    • Особливості продажів об'єктів на різних стадіях будівництва
                                                                                                      • Способи формування довіри до компанії
                                                                                                        • Особливості продажів споруджуваних об'єктів в ситуації нестабільності
                                                                                                          Результати тренінгу
                                                                                                          Підвищення особистої конверсії учасників - кількість вхідних дзвінків / кількість угод
                                                                                                          Учасники отримають необхідні технології, алгоритми, схеми і скрипти в продажах нерухомості
                                                                                                          Велика кількість практики додасть впевненість в застосуванні отриманої інформації і додасть мотивації її використовувати
                                                                                                          footer_logo
                                                                                                          Про Business & People
                                                                                                          • Тренери та спiкери
                                                                                                          • Новини
                                                                                                          • Клієнти
                                                                                                          • Відгуки
                                                                                                          • Як стати партнером?
                                                                                                          • Статті та корисна інформація
                                                                                                          Послуги
                                                                                                          • Графік тренінгів і семінарів
                                                                                                          • Корпоративне навчання
                                                                                                          • Консалтинг
                                                                                                          • Стратегічна сесія
                                                                                                          • Індивідуальні консультації
                                                                                                          • Спікери для конференції
                                                                                                          • Контакти
                                                                                                          Контакти
                                                                                                          Телефон:
                                                                                                          • +380 (67) 900 4422
                                                                                                          Email:
                                                                                                          • manager@victoria-berezina.com
                                                                                                          © 2017. Business&People. Всі права захищені.
                                                                                                          Зачинити
                                                                                                          Зв'язатися з нами
                                                                                                          Закрити
                                                                                                          Iніціювати
                                                                                                          Зачинити
                                                                                                          success
                                                                                                          Заявка успішно відправлена
                                                                                                          Дякуємо, наш менеджер з вами зв'яжеться для уточнення деталей найближчим часом