- Головна
- Корпоративне навчання
- Навчання тренерів
- МАЙСТЕРНІСТЬ ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ
МАЙСТЕРНІСТЬ ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ
МАЙСТЕРНІСТЬ ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ
Людина не може по-справжньому вдосконалитись,
якщо не допомагає вдосконалитися іншим.
Ч. Діккенс
Для кого цей тренінг
для продакт-менеджера і бренд-менеджера
для всіх співробітників, хто проводить в компанії навчальні заняття
для керівників, які хочуть навчати свою команду
для корпоративних тренерів
ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Поліпшити якість навчання шляхом формування системного підходу до розробки та проведення навчальних занять
Підвищити відповідальність внутрішніх викладачів за ефективність навчальних занять і вплив якості навчання на результати всього бізнесу
Розвинути комунікативну компетентність учасників за рахунок освоєння технологій впливу і ораторського мистецтва
Підвищення мотивації учасників до викладання, самонавчання, особистісного та професійного зростання
Програма тренінг-практикуму
01
Фактори що впливають на якість навчання
- Особисті якості та компетенції, необхідні для успішного навчання дорослих людей, психологічна готовність до цієї діяльності
- Вплив залученості та мотивації викладача на результати навчання
- Вплив якості навчання на результати діяльності всього бізнесу
- Способи отримання задоволення навчаючи і розвиваючи співробітників компанії
- Самореалізація та саморозвиток викладача шляхом навчання співробітників в компанії
02
Підготовка навчальних занять
- Визначення цілей і складання структури навчального заходу
- Розробка плану, розрахунок часу та необхідних ресурсів
- Наповнення і вибір методів навчання
- Підготовка ефективних навчальних посібників роздавальних матеріалів
- Розробка Power Point презентацій - корисні поради
03
Форми і методи ефективного навчання дорослих
- Міні-лекції - як спосіб передачі інформації
- Діалоги - як спосіб залучення учасників
- Демонстрація - як посилення сприйняття
- Відео ролики - їх час і місце
- Ігри, кейси і вправи - як спосіб закріплення теоретичної інформації
- Сторітеллінг - як навчати за допомогою історій, коли і як їх розповідати
- Метафори, притчі, анекдоти - як проективні методики
04
Наставництво як спосіб навчання дією
- Види і Стадії наставництва
- Методика «п'ятилисник наставництва»
- Розвивальний зворотний зв'язок. Правила ефективного зворотного зв'язку
- Побудова безперервної системи навчання на місцях: Тренер - наставник, Керівник - наставник, Досвідчений колега - наставник
- Якості ефективного наставника
05
Вплив викладача в процесі навчання
- Особливості проведення вступної, основної та заключної частини
- Баланс емоцій і логіки в навчанні. Вибір акцентів
- Позиції в спілкуванні і стратегії впливу, вибір оптимальної в залежності від особливостей групи
- Тренування здатності привабливо, логічно і переконливо донести потрібну інформацію
- Мотиваційний вплив: залучення в навчання, спонукання до саморозвитку, подолання супротиву
- Фліпчарт - як інструмент візуального посилення інформації. Правила роботи із фліпчартом
- Відповіді на запитання. Типи питань
06
Ораторське мистецтво викладача
- Розвиток навичок впливу, переконання і аргументації
- Харизма викладача
- Голос, як головний інструмент, і його ефективне використання
- Використання мови свого тіла (жести, постава, пози) під час навчання
- Розташування і рух викладача в просторі приміщення
- Способи роботи з «важкими» співробітниками - «бунтарі», «опозиціонери», «королі», «саботажники» та інші «подарунки»
07
Оцінка ефективності якості навчання
- Методи оцінки ефективності навчання
- Розробка анкет і тестів для перевірки засвоєної інформації
- Зворотній зв'язок учасників як індикатор ефективності заняття і майстерності викладача
Як проходить тренінг
Інтелектуальні продукти, розроблені протягом даної програми, переходять у власність компанії замовника і ляжуть в основу її стратегічних змін для досягнення значних поліпшень на ринку.
Тренінг організований в змішаній формі: інформаційні блоки чергуються з практичними вправами (40/60).
Тренінг максимально адаптований до реалій ринку, всі завдання проходять з використанням специфіки діяльності компанії
Методи, використані в тренінгу: міні-лекції, ділові ігри, відео-ролики, «мозковий штурм», кейси, індивідуальні завдання