- Головна
- Корпоративне навчання
- Менеджмент
- Управління відділом продажів
Управління відділом продажів
Управління відділом продажів і торговою командою
Саме від керівника відділу продажів залежить якими обсягами і за якими цінами компанія буде продавати свої послуги / товари. Саме керівник повинен взяти на себе відповідальність за організацію всього бізнес-процесу, від маркетингу до навчання персоналу і ми готові вам в цьому допомогти.
На тренінгу ви дізнаєтесь:
Як зробити ваших потенційних клієнтів покупцями ваших товарів і послуг
Як обрати стратегію продажів, що дозволяє продавати швидко і дорого
Як вибудувати бізнес-процес продажів і як його контролювати
Як створити команду, орієнтовану на досягнення результату
Як організовувати, ставити завдання, контролювати, навчати, розвивати і мотивувати співробітників відділу продажів
ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ:
Надати учасникам інструменти для побудови системного відділу продажів
Поліпшити ефективність управління відділом продажів через створення працюючих бізнес-процесів
Освоїти інструменти цілепокладання, постановки та трансляції завдань і контролю виконання завдань
Відпрацювати дані навички в рамках проведення ділових ігор і командних вправ на реальних кейсах учасників
Програма тренінг-практикуму
01
Маркетинг в продажах
- Інструменти побудови бренду
- Маркетингова «упаковка» & Реальна цінність - розумний баланс
- Розробка і впровадження стратегії продажів
- Активація каналів продажів
- Сервіс в B2B бізнесі
- Календар івентів і акцій, які допомагають продавати
- Аналіз акцій конкурентів, їх умов і особливостей
02
Продажі як бізнес-процес
- Створення і прописані воронки продажів
- Автоматизація процесу продажів CRM-системи - Яку вибрати? Як ефективно використовувати? Купувати готову, або писати «під себе»?
- Планування продажів: Рік, квартал, місяць, день & Компанія, філія, співробітник
- KPI у відділі продажів - що контролювати крім обсягів продажів
- Аналіз ключових клієнтських показників: Customer Lifetime Value (CLV) - визначає прибуток, яку компанія отримає від клієнта за весь час співпраці з ним.
- Показник Net Promoter Score (NPS) визначає лояльність ваших клієнтів і бажання рекомендувати ваші продукти і сервіси іншим споживачам
03
Управління персоналом
- Команда і спільна справа - як створити в офісі правильну культуру спілкування
- Як ефективно організовувати і проводити щоденні ранкові 5-ти хвилинки, тижневі планерки, щомісячні збори, квартальні збори - їх цілі та склад учасників
- Підбір та адаптація персоналу до відділу продажів
- Навчання нових співробітників - створення робочої системи наставництва
- Постановка завдань і моніторинг їх виконання
- Індивідуальний коучинг співробітників з холодних дзвінків / з проведення ділових переговорів із клієнтом
- Створення здорової внутрішньої конкуренції
- Правила надання коректуючого зворотного зв'язку
- Сценарій критичної бесіди
- Нематеріальна мотивація
Як проходить тренінг
Програма може бути доповнена або скоригована з урахуванням потреб і особливостей вашого бізнесу
Програмою передбачена перед-тренінгова діагностика, адаптація програми, зворотний зв'язок, рекомендації по впровадженню нових інструментів після навчання і після-тренінгова підтримка тренера
Тренінг організований в змішаній формі: інформаційні блоки чергуються з практичними вправами (40/60).
У тренінгу немає розважальних розминок і розважальних вправ, всі завдання, кейси і приклади взяті з реальної практики відділів продажів