- Головна
- Корпоративне навчання
- Менеджмент
- Точність керівника у формуванні команди
Точність керівника у формуванні команди
Тренінг Точність керівника у формуванні команди
Від якості співробітників на вході безпосередньо залежать результати бізнесу на виході. Завдання претендентів продавати себе дорожче, а найчастіше «впарювати». Наше завдання захистити бізнес від другого.
Як уникнути прямих і прихованих витрат, пов’язаних з приходом в організацію «непотрібної людини»? Кого брати «молодих і голодних» або «досвідчених і зрілих»? Як зробити так, щоб новачок максимально швидко влився в команду і почав показувати результати? – на ці та інші питання ви знайдете відповіді на тренінгу: «Точність керівника у формуванні команди»
Для кого цей тренінг:
для керівників, які проводять співбесіди
для ТОП-менеджерів, підприємців-початківців і власників зростаючих компаній
для співробітників, зарахованих до кадрового резерву компанії
ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Сформувати філософію формування корпоративної культури в компанії
Навчитися залучати і наймати «правильних» людей в команду
Освоїти інструменти підбору персоналу на основі цінностей, що дозволить підбирати персонал, який вже на вході відповідає корпоративній культурі компанії
Розробити систему адаптації та вступного навчання новачків в компанії
Навчитися вибудовувати взаємодію в команді і в компанії в цілому за принципом «внутрішнього клієнта»
Програма тренінг-практикуму
01
Портрет успішної команди
- Три ознаки успішної команди: Злагодженість, Згуртованість, Узгодженість
- Ролі в команді - як із не ідеальних співробітників створити «ідеальну команду»
- Етапи життєвого циклу співробітника. Оцінка ефективності співробітника і його вкладу в командний результат
- Спільна справа - як згуртувати людей навколо цілей компанії
02
Підбір і найм ефективного персоналу
- Проблеми при пошуку і відборі персоналу в умовах сучасного ринку праці
- Місце пошуку і підбору персоналу в циклі управління
- Розвиток HR-бренду компанії
- Пошук персоналу всередині організації (оцінка готовності співробітників до ротації)
- Методи пошуку персоналу на ринку праці
- Види інтерв'ю: біографічне, ситуаційне, структуроване (інтерв'ю за компетенціями)
- Як пізнати людину за годину - технології побудови питань на інтерв'ю
- Структура ефективної співбесіди
- Моніторинг брехні і соціально-бажаних відповідей
- Критерії прийняття на роботу нового співробітника
03
Адаптація - як ефективно ввести нового співробітника на посаду, або існуючого співробітника в нову посаду при підвищенні
- Організація випробувального терміну: вибір і навчання наставників, підготовка методичних матеріалів
- Як переучувати досвідчених співробітників
- Оцінка компетенцій співробітника після проходження випробувального терміну
- Визначення рівня задоволеності нового співробітника компанією / змістом роботи
- Причини, які заважають адаптації співробітника (відмінність в цінностях і пріоритетах; ошукані очікування, неконструктивний зворотний зв'язок, відсутність контакту з керівником / колективом, умови праці, кількість завдань і т.д.)
- Дії керівника при звільненні ефективного і «деструктивного» співробітника
Як проходить тренінг
Тренінг дозволяє розкрити свій управлінський потенціал, навчитись отримувати задоволення і результат від своєї управлінської діяльності і життя в цілому
Велика кількість практики, управлінські поєдинки, робота над реальними кейсами учасників дозволяє взяти максимум із тренінгу.
Тренінг не має розважальних розминок і розважальних вправ, всі завдання і кейси взяті з реальної практики керівників.
Тренінг організований в змішаній формі: інформаційні блоки чергуються з практичними вправами (40/60).