- Головна
- Корпоративне навчання
- Менеджмент
- ШКОЛА ЕФЕКТИВНОГО КЕРІВНИКА
ШКОЛА ЕФЕКТИВНОГО КЕРІВНИКА
Курс системного навчання для керівників із розвитку управлінських і лідерських навичок
Для того щоб зіграти симфонію майстру необхідні сім нот. Управління людьми і бізнесом – це теж мистецтво і для того, щоб стати майстром потрібні сім ключових навичок.
7-ми модульний курс системного навчання для керівників, ТОП-менеджерів, підприємців-початківців і власників зростаючих компаній.
Кожен з модулів присвячений окремим елементам успіху керівника: лідерству, управлінському мисленню, стратегічному баченню, управлінню процесами, найму співробітників, ефективному управлінню, навчанню і мотивації команди.
Тривалість кожного модуля: 1-2 дні. У корпоративному форматі є можливість замовити як всі сім модулів, так і тільки ті модулі, які необхідні для вашого бізнесу
Для кого цей тренінг?
для керівників, ТОП-менеджерів, підприємців-початківців і власників зростаючих компаній
для співробітників, зарахованих до кадрового резерву компанії
ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Розвиток ключових навичок необхідних для ефективного управління собою, людьми і бізнес-процесами.
Надати учасникам комплексне уявлення про лідерство і його місце в системі управління, навчитися розвивати свій лідерський потенціал
Навчитись підбирати і поєднувати людей навколо цілей компанії і надихати команду на реалізацію амбітних завдань
Дати учасникам інструменти та технології менеджменту, що дозволяють отримувати від команди і бізнесу максимум віддачі, результату і задоволення
Програма навчального курсу
01
Надихаюче Лідерство і управління командою
- Природа лідерства та психологія Лідера
- Необхідні умови для реалізації природного проекту і розвитку лідерського потенціалу
- Лідер і Люди. Формування особистого бренду керівника і кола союзників
- Харизма Лідера - природний дар або набір компетенцій? Як справляти враження на людей за допомогою харизми
- Емоційний інтелект керівника, його роль в бізнесі і інструменти для розвитку
- Лідерство майбутнього - за ким піде нове покоління. Які навички soft skills & hard skills необхідно розвивати вже сьогодні
02
Точність керівника у формуванні команди
- Етапи життєвого циклу співробітника. Оцінка ефективності співробітника і його ролі в команді
- Спільна справа - як згуртувати людей навколо цілей компанії
- Місце пошуку і підбору персоналу в циклі управління. Техніки проведення ефективної співбесіди
- Адаптація - як ефективно ввести нового співробітника на посаду, або існуючого співробітника в нову посаду
- Поняття лідерства і каталізатори реалізації внутрішнього потенціалу
- Звільнення. Якщо доведеться прощатися - як це зробити з точки зору етики і законодавства
03
Особиста ефективність керівника
- Розвиток стратегічного і комерційного мислення
- Ухвалення управлінських рішень
- Дизайн бізнес процесів
- Самоорганізація і тайм-менеджмент. Планування роботи команди
- Розвиток дипломатії і навичок ділових переговорів в бізнесі
04
Оперативний менеджмент: поставлення задач, делегування, контроль виконання
- Ситуаційне лідерство: як ставити завдання з урахуванням рівня зрілості співробітника, ситуації і складності завдання
- Делегування. Основні правила і перешкоди
- Постановка цілей і завдань
- Види контролю: як правильно контролювати, оцінювати результати роботи і давати зворотний зв'язок
05
Менеджмент в стилі Коучинг & Наставництва. Як виростити ефективну команду
- Принципи навчання дорослих
- Як визначити стадії готовності співробітника. Коли застосовувати коучинговий підхід, а коли наставницький
- Управління за допомогою коучингу, співробітниками різного рівня зрілості
- Розробка структури коучингу для різних ситуацій (постановка завдань, контроль, зворотний зв'язок)
- 5 кроків в наставництві. Як передавати навички, навчити тому, що вмієш сам
- Системний розвиток потенціалу співробітників. Забезпечення фундаменту для делегування завдань і відповідальності
06
Мотиваційний менеджмент
- Як запалювати зірки - натхнення команди
- KPI: розробляємо систему оплати, яка мотивує
- Мотивація&Лояльність. Лояльність співробітника - як фактор безпеки бізнесу. Градусник лояльності
- Причини демотивації співробітників. Способи нематеріальної мотивації
07
Управління змінами
- Як стати лідером ефективних змін в компанії
- Етапи впровадження змін
- Робота з супротивом співробітників при впровадженні змін
- Управління проектами при впровадженні змін
Як проходить тренінг
Тренінг організований в змішаній формі: інформаційні блоки чергуються з практичними вправами (30/70).
70% часу ви навчаєтеся на практиці, знайомлячись з актуальними кейсами колег і лідерів ринку