- Головна
- Корпоративне навчання
- Менеджмент
- Оперативний менеджмент і ситуаційне керівництво: поставлення задач, делегування, контроль виконання
Оперативний менеджмент і ситуаційне керівництво: поставлення задач, делегування, контроль виконання
Оперативний менеджмент і ситуаційне керівництво: поставлення задач, делегування, контроль виконання
Уміння організувати роботу – це мистецтво досягнення видатних результатів за допомогою звичайних співробітників.
К. Нордстрем і Й. Ріддерстрале «Бізнес в стилі фанк»
Для кого цей тренінг:
для керівників
для ТОП-менеджерів, підприємців-початківців і власників зростаючих компаній.
для співробітників, зарахованих до кадрового резерву компанії
ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Поліпшити ефективність управління співробітниками шляхом формування єдиних корпоративних стандартів і структурування своїх управлінських знань в єдину систему
Зрозуміти методологію постановки цілей, делегування і надання зворотного зв'язку співробітником різного рівня професійної та емоційної готовності
Навчитись визначати рівень зрілості свого персоналу і підбирати відповідний стиль управління до кожного співробітника
Визначення власного управлінського стилю, навчитись розвивати управлінську гнучкість
Програма тренінг-практикуму
01
Роль керівника в бізнесі:
- Складові управління ефективністю: усвідомлення - бізнес-процеси - команда
- Ролі та відповідальність керівників. Портрет сучасного ефективного керівника. Вимоги світу VUCA
- Причинно-наслідковий зв'язок дій керівника і результатів виконання співробітниками поставлених завдань
02
Основні складові ефективного управління бізнес-процесами:
- Перехід до «регулярного менеджменту» від «особистого ентузіазму»
- Поняття лідерства і каталізатори реалізації внутрішнього потенціалу
- Система показників для управління процесами
- Система безперервного вдосконалення своїх бізнес процесів - усунення вузьких місць
- Моніторинг «Зон безвідповідальності»
- Менеджерський цикл - як бізнес-процес: розробка плану, організація, мотивація, контроль
- Якісне визначення, каскадування і формулювання завдань підлеглим і моніторинг їх виконання
- Оцінка ефективності персоналу: управлінням по KPI's і розвиток компетенцій
03
Вибір найбільш продуктивного стилю управління в залежності від ситуації
- Стилі управління: Директивний - управління "Tell - Show - Do". Наставницький - формування стійкого досвіду. Підтримуючий - спільний пошук найбільш ефективних способів вирішення завдань. Делегуючий - формування високоефективного, самодостатнього фахівця в певній галузі завдань
- Ступінь готовності співробітника до виконання поставленого завдання: - Здатність підлеглого самостійно виконати завдання - Знання, освіта, досвід, навички, усвідомлення власної ролі
- Мотивація підлеглого до виконання завдання, що стоїть перед ним. Впевненість і бажання
04
Оперативний менеджмент: поставлення задач, делегування, контроль виконання
- Ситуаційне лідерство: як давати завдання з урахуванням рівня зрілості співробітника, ситуації і складності завдання
- Критерії правильного поставлення цілей і завдань співробітникам, щоб вони виконувалися
- Делегування. Основні правила і перешкоди. Що і як делегувати, щоб розвивати команду
- Види контролю: як правильно контролювати, оцінювати результати роботи і давати зворотний зв'язок
- Правила надання похвали і критики
Як проходить тренінг
Тренінг організований в змішаній формі: інформаційні блоки чергуються з практичними вправами (40/60).
Велика кількість практики, управлінські поєдинки, робота над реальними кейсами учасників дозволяє взяти максимум із тренінгу.
Тренінг не має розважальних розминок і розважальних вправ, всі завдання і кейси взяті з реальної практики керівників.
Тренінг дозволяє розкрити свій управлінський потенціал, навчитись отримувати задоволення і результат від своєї управлінської діяльності і життя в цілому.