Медицина і фармацевтика

pharmacy
Тренінги для фармацевтичного ринку

За роки плідної співпраці з ринком медицини і фармацевтики нами накопичений досвід роботи і унікальні авторські програми із найрізноманітніших напрямів:

  • Тренінги для фармацевтичних компаній
  • Тренінги для аптечного роздробу
  • Тренінги для медичних клінік
  • Тренінги для опініон лідерів
  • Тренінги для виробників і дистриб’юторів БАДів, медичної техніки, виробів медпризначення, косметики та інших гравців фармринку.
З кожним роком експертність в цій області накопичується, а список тренінгових програм поповнюється новинками і найактуальнішими технологіями
Всі програми розроблені з урахуванням тонкощів фармацевтичного бізнесу та завжди адаптуються під специфіку продуктів замовника.
КЕЙСИ РЕАЛІЗОВАНИХ ПРОЕКТІВ
Підвищення ефективності роботи департаменту закупівель

Запит

До нас звернувся великий український виробник продуктів харчування для підвищення ефективності роботи департаменту закупівель.

Замовник озвучив основну проблему - відсутність бізнес-процесів в закупівлях.

Рішення

Тренером компанії була проведена діагностика роботи департаменту. Були виявлені порушення в організації закупівельної діяльності - закупівлі відбувалися хаотично, без поділу за категоріями, було відсутнє планування закупівель. Система оплати праці і мотивації закупівельників була збудована з помилками і не сприяла досягненню стратегічних завдань бізнесу. Для компанії була розроблена і проведена серія тренінгових заходів - по організації закупівельної діяльності, проведення переговорів з постачальниками і взаємодії з внутрішніми замовниками.

Результат

Співробітники департаменту закупівель освоїли технології ведення переговорів по ключовим умовам - відстрочка платежу, розмір партії, терміни поставки і т.д. Навчилися відстоювати інтереси бізнесу і стали орієнтовані не просто на здійснення закупівлі, а на те, щоб вона відбулася вчасно, витримувала якісні вимоги і укладалась на фінансово вигідних для бізнесу умовах. Також налагодилась внутрішньокорпоративна взаємодія, закупівельники усвідомили вплив ефективності переговорів з внутрішнім замовником на прибутковість всього бізнесу.

Дiзнатися бiльше
Проект підвищення лояльності клієнтів

Запит

До нас звернувся великий виробник чаю, цукру і кави. Щороку компанія проводить для своїх клієнтів - дистриб'юторів зі всієї України - підсумкові збори. Де оголошуються результати поточного періоду, нагородження кращих і плани на майбутній рік.

Дiзнатися бiльше
Збільшуємо конверсію для забудовника

Запит

Великий український забудовник звернувся за підвищенням рівня продажів. Традиційно в СНД професійні менеджери з продажу-ріелтори займаються вторинним ринком нерухомості. А нові квартири забудовники реалізують самі - силами власних відділів маркетингу і продажів. Часто їм не вистачає навичок.

Саме тому наш клієнт зіткнувся з проблемою низької конверсії та високих витрат на маркетинг. Менеджери з продажу не справлялися з обсягом, об'єкти простоювали.

Рішення

Ми навчили відділ продажів працювати з потребами клієнтів і формувати довіру до компанії. На тренінгах ми розігрували реальні сценарії дзвінків, тренували прийоми ведення клієнта і допомагали ефективно організувати покази квартир.

Результат

Через два місяці після тренінгу були продані всі об'єкти, які довгий час вважалися неліквідами. Конверсія дзвінків в перегляди збільшилася на 60%, переглядів об'єктів в продаж - на 45%.

Дiзнатися бiльше
Збільшення прибутку магазинів будматеріалів

Запит

До нас звернулася мережа магазинів будматеріалів. Клієнт був незадоволений рівнем продажів в нещодавно відкритих магазинах.

Зі збільшенням масштабу мережі став очевидним недостатній рівень підготовки менеджерів і неефективна організація їх роботи. Вони все гірше справлялися з логістикою і мерчендайзингом.

Щоб діагностувати проблему точніше, наш тренер відвідав кілька магазинів мережі і поспостерігав за менеджерами під час роботи - проблема виявилась системною.

Рішення

Наша команда організувала комплексний проект навчання для відділів закупівель і продажів, а також керівного складу. У програмі ми зробили акценти на категорійний менеджмент, активних продажах і оптимізації мерчендайзингу, так як структура витрат таких магазинів складається на 80% з оплати за поставлений товар.

Менеджери мережі навчилися знаходити підхід до цільової аудиторії і стали ефективніше реагувати на її потреби. Цикл тренінгів поєднав в собі 40% теорії і 60% практики.

Результат

Оборот мережі магазинів будматеріалів збільшився на 22%, прибуток - на 37% за звітний період.

Дiзнатися бiльше
Не змогли знайти програму?
Наші менеджери допоможуть Вам підібрати найоптимальніший варіант
Каталог тренінгів
Індивідуальна програма для вашого бізнесу