- Головна
- Корпоративне навчання
- Командоутворення
- СПІЛЬНА СПРАВА
СПІЛЬНА СПРАВА
СПІЛЬНА СПРАВА: тренінг із ефективної взаємодії в команді
Ми цінуємо і підтримуємо один одного не тому, що ми працюємо в одній Команді. Ми цінуємо і підтримуємо один одного, і тому ми одна Команда.
Цілі програми:
Підвищення конкурентоспроможності компанії на ринку за рахунок узгодження взаємодії всередині компанії
Об'єднання учасників тренінгу в команду, орієнтовану на спільну мету, допомогти учасникам тренінгу усвідомити вагомість кожного для досягнення загальних цілей
Познайомити ближче і згуртувати співробітників компанії, розвинути в них навички ефективної міжособистісної взаємодії, співпраці, кооперації, довіри, підтримки та взаємодопомоги
Поліпшення якості комунікації в компанії, усунення бар'єрів при проходженні інформації, освоїти технології колективного прийняття рішень в команді
Результати програми:
Програма дозволяє учасникам познайомитися, побачити за посадою людину, вчить цінувати колег, розвиває комунікативні навички, допомагає домовлятися, чути колег і давати один одному конструктивний зворотний зв'язок
В результаті навчання швидше приймаються командні рішення, знижується рівень «замовчування» спірних питань, напружених або конфліктних ситуацій в колективі
Отримання учасниками тренінгу позитивного досвіду і ефективної взаємодії в команді
Програма тренінгу
01
Особиста ефективність - мій внесок в команду
- Готовність працювати в команді
- Рівні зрілості - вплив на результат і формула росту
- Особиста і командна відповідальність
- Мої Цінності - Цінності Команди - Цінності Компанії
02
Ми команда. Усвідомлення себе як команди
- Ознаки команди
- Відмінності між групою людей і командою
- Принципи формування команди
- Умови успішної командної роботи
- Розподіл ролей в команді з урахуванням персональних особливостей учасників
- Ефективне включення нових членів команди в роботу
- Проектна робота - орієнтація на командну мету
03
Лідерство в команді
- Хто такий Лідер? Роль Лідера в команді
- Лідер в команді або Команда Лідерів?
- Формальне і неформальне лідерство в команді
- Як реалізувати свій природний лідерський потенціал в команді. Чому Лідера без Команди не існує
- Як взаємодіють «справжні» Лідери між собою - відхід від конкуренції до співпраці
- Реалізація свого Лідерського потенціалу через служіння
04
Методи усунення суперечностей і вирішення конфліктів в команді
- Роль конфліктів і суперечностей у розвитку організації. Що дають нам конфлікти і суперечності чому їх не можна замовчувати
- Визначення внутрішніх клієнтів і внутрішніх постачальників в бізнес-процесі
- Стилі вирішення конфлікту: ухилення, згладжування, примус, компроміс, вирішення проблеми
- Як знижувати емоційну напруженість в конфліктах
- Стратегії вирішення конфлікту «програш - програш», «виграш - програш» і «виграш - виграш». «Швидка допомога» при конфліктах
05
Ефективна комунікація в команді
- Як втрачається і спотворюється інформація
- Техніки активного слухання
- Аргументація. Контраргументація - як переконувати і продавати свої ідеї в команді
- Технології вироблення єдиного командного рішення
- Як коригувати неконструктивну поведінку членів команди
- Навички зворотного зв'язку в команді (конструктивна критика)
- Мотивація членів команди - як надихати колег і навіщо це робити
- Перехід від «руйнівної» комунікації до «творчої». Як навчитися не «перемагати», а «переконувати»
Як проходить тренінг
Програма представляє собою своєрідний конструктор, що дозволяє вибирати блоки тренінгу виходячи з цілей і завдань компанії замовника, враховуючи також рівень підготовки співробітників
Тренінг організований в змішаній формі: інформаційні блоки чергуються з практичними вправами (40/60).
Методи, використовувані в тренінгу: міні-лекції, ділові ігри, робота в парах, трійках і міні-групах, «мозковий штурм», кейси, індивідуальні завдання
Інтелектуальні продукти, розроблені протягом даної програми, переходять у власність компанії-замовника