- Головна
- Корпоративне навчання
- Керування компанією
- Сесія стратегічного планування
Стратегічна сесія – це комплексна, концентрована робота із розробки стратегії
компанії і різних методів її реалізації, що передбачає організаційний і
методологічний супровід з боку кваліфікованого фахівця. Сесія проводиться
для вирішення реальних завдань планування довгострокового і середньострокового розвитку Компанії.
Стратегія і система контролю її реалізації розробляється групою провідних топ-менеджерів
компанії за допомогою консультанта в ході циклу Стратегічних сесій. В оптимальному варіанті
захід проводиться поза офісом Компанії. Склад групи -не більше 10 осіб.
_______
Тривалість сесії – 4 дні (2 сесії по 2 дні з перервою в 2-5 тижнів)


Дипломований спеціаліст із управління проектами розвитку бізнесу за методом Logical Frame Work Approach, отримав диплом в GFA Group (Гамбург, Німеччина). Сертифікований Агентством Розвитку підприємництва фонду TACIS за напрямком: «Бізнес консультування». Більше 700 виконаних конcалтингових і тренінгових пpоeктів в Україні та Росії. Досвід антикризового управління та оптимізуючих pеoрганізацій великих підприємств c розгалуженими структурами і багатопрофільних холдингів. Автоp навчальних програм (25 авторських програм семінарів і тренінгів) за тематиками: стратегії розвитку бізнесу, фінанси і управлінський облік, стратегічне управління продажами, бізнес-процеси і проектний менеджмент, технології ведення продажів і переговорів.
- Необхідна для точного визначення кола проблем компанії і тих ресурсів, якими володіє компанія для вирішення виявлених проблем і реалізації наявних можливостей.
- Результатом етапу є сформований перелік проблем і завдань, що стоять перед компанією, а також необхідних ресурсів для їх вирішення.
- Методи діагностики: • аналіз наявної внутрішньої інформації та документів, • отримання огляду ринку, • проведення інтерв'ю з власником і топ-менеджерами, • індивідуальна та групова співбесіда.
- *** З урахуванням обмежень за часом проведення діагностики можливо в наступному форматі: Експрес-діагностика - проводиться за спрощеною схемою спільно із представниками компанії і консультантом протягом 5-и днів і включає в себе вивчення основних складових виробничої та управлінської діяльності в компанії, а також аналіз наявних ресурсів.
- Даний етап (10 днів) дозволяє індивідуалізувати програму і скорегувати її відповідно до індивідуальних особливостей компанії, її пріоритетами, а також конкретними проблемами, виявленими на етапі діагностики.
- В результаті цієї роботи створюється індивідуальна програма в складі окремих частин тематичних блоків.
- 1 блок: СВОТ аналіз компанії на основі попередньо проведеної діагностики
- 2 блок: Розробка стратегічної і лічильної карти компанії (KPI 1 рівня)
- 3 блок: Каскадування показників на рівень функціональних підрозділів (KPI 2 рівня)
- 4 блок: Складання плану заходів, необхідних для досягнення цільових показників стратегії розвитку компанії
- 5 блок: Підведення підсумків роботи
- 6 блок: Управління проектом реалізації стратегії розвитку
- *** Така форма навчання передбачає повне "вимикання" власників і менеджменту з оперативної роботи на весь час проведення стратегічної сесії.
- Здійснюється з метою підвищення результативності та ефективності реалізації стратегічних завдань, а також власне впровадження нововведень (період 6 -12 місяців).
- Супровід може здійснюватися в наступних формах: 1. Періодичні консультації з виникаючих питань. 2. Участь консультанта у розробці програм і процедур впровадження змін.