- Головна
- Корпоративне навчання
- HR технології
- ТЕХНОЛОГІЇ ПОШУКУ І ВІДБОРУ РЕЗУЛЬТАТИВНОГО ПЕРСОНАЛУ
ТЕХНОЛОГІЇ ПОШУКУ І ВІДБОРУ РЕЗУЛЬТАТИВНОГО ПЕРСОНАЛУ
ТЕХНОЛОГІЇ ПОШУКУ І ВІДБОРУ РЕЗУЛЬТАТИВНОГО ПЕРСОНАЛУ
Завдання претендента в працівники продати себе подорожче, а найчастіше “впарити”.
Наше завдання захистити бізнес від останнього.
Для кого цей тренінг
для HR-фахівців і менеджерів з підбору персоналу
для співробітників зайнятих в процесі прямого пошуку персоналу
для керівників, які самостійно шукають співробітників і проводять співбесіди
ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Сформувати системний підхід до процесу рекрутингу в Компанії
Мінімізувати ймовірність помилки при відборі кандидата
Освоїти інструменти підбору персоналу на основі цінностей, що дозволить підбирати персонал, який вже на вході відповідає ідеології компанії
Навчити розпізнавати стратегії і поведінкові моделі кандидата, які впливають на стиль і якість його роботи, а також на відносини в колективі
Програма тренінг-практикуму
01
Роль пошуку і відбору співробітників в загальній системі управління персоналом:
- Вплив якості персоналу «на вході» на результати всього бізнесу
- Критерії якісного підбору (терміни, якість, рівність і тд.)
- Підбір персоналу як процес
- Адаптація нових співробітників
- Ключові показники ефективності і мотивація
02
Розробка профілю посади:
- Аналіз вакансії
- Інтерв'ю із замовником
- Нормування і узгодження термінів закриття вакансій
- Визначення мети посади
- Розробка профілю посади і ключових компетенцій потенційного кандидата
03
Канали пошуку персоналу:
- Порівняльна ефективність каналів пошуку в залежності від вакансії
- Практичні рекомендації при виборі способу пошуку персоналу з урахуванням регіональних і територіальних особливостей
- Head Hunting і прямий пошук - коли і як застосовувати
04
Первинний відбір претендентів:
- Телефонне інтерв'ю як метод попередньої оцінки кандидата
- Як продати вакансію по телефону, щоб кандидат прийшов на співбесіди
- В яких ситуаціях телефонне інтерв'ю з кандидатом може бути першим і останнім. Методи експрес діагностики кандидата по телефону
- Про що говорити і не говорити кандидату при попередній розмові
- Особливості дистанційного інтерв'ю по скайпу
05
Структура і технології ефективного проходження співбесіди:
- Основні методи відбору персоналу та їх популярність і ефективність
- Види і цілі інтерв'ю (біографічне, ситуаційне і структуроване інтерв'ю)
- Оптимальна структура співбесіди
- Техніки входження в довіру для збору інформації
- Практичні інструменти проведення структурованого інтерв'ю за компетенціями
06
Способи та методики оцінки кандидатів:
- Експрес - оцінка
- CASE - інтерв'ю, або поведінкове інтерв'ю. Розробка CASE-ів з урахуванням профілю посади
- STAR - техніка перевірки реальних навичок кандидата (інтерв'ю за компетенціями)
- Assessment center - можливості використання в ході відбору персоналу
- Групова співбесіда
- Технологія "LAB-profile" (лінгвістично-поведінковий профіль) як спосіб визначення професійно-значущих особистісних якостей
- Метааналіз, перевірка достовірності інформації або як читати між рядків
- Тестування. Які тести можна використовувати при відборі персоналу
07
Прийняття рішення при підборі персоналу:
- Фактори, що впливають на точність у прийнятті рішення
- Як і коли повідомити кандидата про результати співбесіди
- Вартість неправильного рішення
08
Перевірка рекомендацій
- Джерела інформації - як зібрати достовірну інформацію
- Перевірка рекомендацій, чинного місця роботи кандидата
- Перевірка рекомендаційних і супровідних листів
- Оцінка достовірності отриманої інформації
Як проходить тренінг
Тренінг організований в змішаній формі: інформаційні блоки чергуються з практичними вправами (40/60).