Запит
До нас звернулася мережа магазинів будматеріалів. Клієнт був незадоволений рівнем продажів в нещодавно відкритих магазинах.
Зі збільшенням масштабу мережі став очевидним недостатній рівень підготовки менеджерів і неефективна організація їх роботи. Вони все гірше справлялися з логістикою і мерчендайзингом.
Щоб діагностувати проблему точніше, наш тренер відвідав кілька магазинів мережі і поспостерігав за менеджерами під час роботи - проблема виявилась системною.
Рішення
Наша команда організувала комплексний проект навчання для відділів закупівель і продажів, а також керівного складу. У програмі ми зробили акценти на категорійний менеджмент, активних продажах і оптимізації мерчендайзингу, так як структура витрат таких магазинів складається на 80% з оплати за поставлений товар.
Менеджери мережі навчилися знаходити підхід до цільової аудиторії і стали ефективніше реагувати на її потреби. Цикл тренінгів поєднав в собі 40% теорії і 60% практики.
Результат
Оборот мережі магазинів будматеріалів збільшився на 22%, прибуток - на 37% за звітний період.