- Головна
- Вiдкритий трейнiнг
* Вартість 17 200 грн. актуальна при оплаті до 15 липня,
при оплаті після 15 липня – вартість участі 22 500 грн.
5 днів інтенсивної роботи
50 годин практики і корисного контенту
12 ключових тем, необхідних для створення та проведення якісних тренінгів та навчальних проектів
Унікальність програми:
- Програма максимально адаптована до запитів сучасного ринку, включає в себе як інструменти тренерської діяльності, так і основні технології Менеджменту, Психології, Коучинга та Фасилітації, що підвищує конкурентну перевагу випускників школи.
- В процесі навчання учасники розробляють власну програму тренінгу та по закінченню школи мають готовий продукт, який пройшов аудит і рецензування експертами ринку тренінгів.
- Особливості програми в тому, що кожен з 12 тематичних блоків присвячений окремим елементам успіху бізнес-тренера і допомагає «прокачати» не тільки Нard skills необхідні для успішної тренерської кар’єри, а також ваші Soft skills: персональне лідерство, бізнес мислення, гнучкість, харизматичний вплив, ерудованість, креативність та ін.
Засновник тренінгової компанії BUSINESS & PEOPLE.
Бізнес-тренер, консультант, мотиваційний спікер форумів і конференцій.
12 років спеціалізується на проведенні тренінгів з лідерства, менеджменту, особистої ефективності, переговорів в продажах і закупівлях.
Практик. У професійній кар’єрі пройшла шлях від стажера до ТОП-менеджера.
Має 10 років управлінського досвіду в великих, національних компаніях.
Паралельно тренінговій діяльності, є власником роздрібного бізнесу та чинним керівником тренінгової компанії.
На тренінгах ділиться тільки робочими інструментами і технологіями, підкріплюючи практичними прикладами із власного досвіду.
- Вимоги сучасного ринку до професії бізнес-тренера
- Особисті якості та установки, необхідні для успішної тренерської роботи, психологічна готовність до цієї діяльності
- Формування Місії бізнес-тренера
- Емоційне лідерство і Харизма тренера
- Область компетенцій і зона відповідальності бізнес-тренера на зовнішньому ринку / всередині бізнесу
- Імідж тренера і тренерські ролі. Які ролі тренера оптимальні для використання в бізнес середовищі
- Самонавчання і саморозвиток тренера
- "Упаковка" своїх проектів і розвиток кар'єри бізнес-тренера
- План розвитку персонального бренду ТРЕНЕРА і самопросування
- Причини опору новому
- Закономірності та особливості навчання дорослих людей
- Стадії процесу навчання (формування навички)
- Навчання на основі інтерактивного підходу
- Облік психологічних особливостей навчання дорослих при побудові та проведенні тренінгу
- Методи формування потреби в навчанні у дорослих людей
- Що таке бізнес-тренінг
- Специфіка тренінгу як форми (методу) навчання
- Основні цілі бізнес-тренінгу
- Відмінність бізнес-тренінгів від тренінгів особистісного росту та інших форм навчання
- Види бізнес-тренінгів
- Функції тренера в процесі розвитку бізнесу замовника. Критерії ефективності тренера
- Як задовольнити потреби Бізнесу, Учасників та Замовника
- Інтерв'ю із замовником - які питання поставити щоб правильно «зняти» потребу в навчанні
- Передтренінгова діагностика учасників: інтерв'ю, тестування, анкетування
- Інструменти діагностики основних бізнес-процесів і структури бізнесу в цілому
- Матриця проектування тренінгу «під замовника»
- Блокова і лінійна структура тренінгу
- Логічні переходи між темами
- Канали пошуку і критерії вибору інформації для тренінгу. Інструменти перетворення інформації в міні-лекції
- Використання моделі «Логічні рівні» для шліфування тренінгової програми
- Оформлення програми тренінгу
- Правила створення ефективних Power Point презентацій для тренінгу
- Підготовка (розробка) роздавальних матеріалів. Помилки при складанні матеріалів
- Підготовка приміщення і технічних засобів для тренінгу
- Зворотний зв'язок тренера після тренінгу. Кому давати? В якому вигляді?
- Види післятренінгового супроводу і їх ефективність
- Методи оцінки ефективності навчання
- Методи розробки і проведення Refreshment-сесій («оновлення» знань і навичок, отриманих під час тренінгу)
- Конструктор кейсів і вправ з урахуванням специфіки продуктів та бізнесу замовника і учасників
- Рефлексія, Метанойя - що повинно статися на тренінгу щоб змінити сприйняття і поведінкові шаблони учасників
- Використання методів тренінгової активності в залежності від цілей навчання, цільової аудиторії, особливостей корпоративної культури та очікуваних результатів
- Сухий залишок - як закріпити інсайти отримані в тренінгу
- Візуалізація в тренінгу - як працювати з фліпчартом і проектором
- Міні-лекція - тривалість і періодичність
- Ділова і Рольова гра - вибір і конструювання
- Групова дискусія - мета і алгоритм проведення
- Тести/Анкети - види і цілі
- Кейси - підготовка і використання
- Відеоролики - їх час і місце
- Відеозйомка та її аналіз - її актуальність і небезпека
- Мозковий штурм - правила проведення
- Шерінг - як метод вирівнювання психоемоційного стану в групі
- Метафори, притчі, анекдоти - як проектні методики
- Розминки. Види розминок
- Сінемалогія - як практична робота
- Вплив методів на групову динаміку
- Коучинг в бізнес-тренінгу
- Фасилітація в бізнес-тренінгу
- Застосування основ психології в бізнес-тренінгу
- НЛП в бізнес-тренінгу
- Техніки досягнення впевненості в собі перед тренінгом
- Способи управління своїми емоціями і подолання хвилювання перед будь-якою аудиторією. Робота з власним станом при різних реакціях групи
- Техніки впливу, аргументації і переконання
- Особливості ораторської майстерності тренера в роботі малими групами - до 12 осіб, з середніми групами до 30, великими - до 100 чоловік і з аудиторією 100 чоловік і більше
- Голос, як головний інструмент оратора, і його ефективне використання. Параметри голосу
- Використання мови свого тіла (жести, постава, пози) під час виступу
- Розташування і рух тренера в просторі аудиторії
- «Ефект маятника» - як метод запобігання «театру для одного глядача»
- Реакція слухачів, як зворотний зв'язок тренеру. Техніки встановлення двостороннього контакту з публікою
- Відповіді на запитання учасників тренінгу. Типи питань
- Особливості проведення першого модуля
- Техніки встановлення та підтримання контакту з аудиторією
- Техніки активізації групи та учасників. Розвиток навичок мотивації групи
- Способи зняття втоми і напруги
- Ситуація випадання окремих учасників із групового процесу. Методи включення їх в роботу
- Розподіл відповідальності за навчання між тренером і групою
- Технології, розвиваючого зворотного зв'язку: тренер - учасник, учасник - учасник, тренер-група
- Заключний модуль - техніки закриття тренінгу
- Чому учасники «мочать» тренера? Прибираємо першопричину
- «Важкі» учасники - види і методи роботи з ними
- Важкі питання і заперечення
- Робота з незацікавленою аудиторією. Способи включення в роботу «байдужих» слухачів
- Конфлікт в групі. Способи керування конфліктом
- Утилізація опору. Залучення групи в позицію «відповідального учасника»