- Головна
- Корпоративне навчання
- Нерухомість
- Від дзвінка – до угоди. Технології спілкування з клієнтом по телефону під час продажу нерухомості
Від дзвінка – до угоди. Технології спілкування з клієнтом по телефону під час продажу нерухомості
Від дзвінка - до угоди. Технології спілкування з клієнтом по телефону під час продажу нерухомості
Якщо менеджери відділу продажів або колл-центру працюють як довідкове бюро, продажів не буде. Співробітники навіть можуть бути гранично ввічливими і надавати всю необхідну клієнтові інформацію – але цього недостатньо.
Необхідно розробити і впровадити чіткий алгоритм відпрацювання дзвінка (або заявки «передзвоніть мені» з сайту). І ми готові Вам в цьому допомогти.
Для кого цей тренінг
співробітників колл-центру
менеджерів відділу продажів, які приймають вхідні дзвінки
для керівників відділів продажів будівельних компаній, зацікавлених в раціональному використанні маркетингового бюджету
ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Розробка чіткої стратегії і алгоритму з обробки вхідних дзвінків (заявок «передзвоніть мені» з сайту), які переходять у зустрічі
Підвищити навички ефективної презентації (квартир, вартості, інфраструктури, комплексу, компанії), аргументації і ініціювання зустрічі в офісі продажів або на об'єкті
Навчити учасників перехоплювати ініціативу і вести діалог за своїм сценарієм
Створити корпоративний набір готових інструментів в стилі «бери і впроваджуй»: скрипти, мовні модулі і шаблони, готові відповіді на заперечення клієнтів
Відпрацювати нові технології на практиці в рамках тренінгу
Програма тренінг-практикуму
01
Ключові питання:
- Що необхідно зробити, спілкуючись по телефону, щоб потрапити в чек-лист об'єктів, серед яких клієнт буде вибирати
- Алгоритми і скрипти вхідних і вихідних дзвінків, як найефективніший спосіб без додаткових витрат підвищити кількість угод
- Як спілкуватися через онлайн-чат або e-mail, щоб було продовження
- Як при першому контакті по телефону не втратити більшу частину клієнтів, які могли б купити у компанії
- Голос - візитна картка. Інструменти для тренування інтонацій і тональності
- Встановлення контакту - як менеджеру розвивати здатність подобатись людям по телефону, для створення довірчих відносин
- Перехоплення ініціативи - як вести діалог за своїм сценарієм, а не працювати як довідкове бюро
- Розвідка по телефону - як і які питання необхідно поставити щоб клієнт відчув турботу
- Техніки активного слухання в продажах. Особливості активного слухання по телефону
- Визначення ключових факторів вибору нерухомості
- Презентація по телефону: як так розповісти про об'єкт, щоб клієнт захотів його побачити
- Способи роботи з ціною і ціновими запереченнями по телефону
- Як запросити «свого» клієнта в офіс продажів, так щоб він доїхав
- Як правильно і ненав'язливо здійснювати «торкання» клієнта, що не доїхав до офісу продажів
- Практика: Відпрацювання на практиці різних сценаріїв телефонних дзвінків
Особливості та результати тренінгу:
Учасники тренінгу розроблять стандарти з обробки вхідних дзвінків (заявок «передзвоніть мені» з сайту), які переходять у зустрічі
Пряме поліпшення конверсії дзвінок - зустріч
«Повернення» клієнтів, які не доїхали до офісу продажів за рахунок техніки професійного «підігрівання» вихідними дзвінками
Мобілізація і мотивація команди використовувати нові підходи всупереч старим звичкам