- Головна
- Корпоративне навчання
- Особиста ефективність
- Менторинг, наставництво, коучинг
Менторинг, наставництво, коучинг
Курс ораторської майстерності
Людина не може по-справжньому вдосконалюватися, якщо не допомагає вдосконалюватися іншим.
Ч. Діккенс
Автор і ведучий проекту
Бізнес-тренер, консультант
Вікторія Березіна
Засновник тренінгової компанії BUSINESS & PEOPLE. Бізнес-тренер, консультант, мотиваційний спікер форумів і конференцій. 12 років спеціалізується на проведенні тренінгів з лідерства, менеджменту, особистої ефективності, переговорів в продажах і закупівлях. Практик. У професійній кар’єрі пройшла шлях від стажера до ТОП-менеджера. Має 10 років управлінського досвіду в великих, національних компаніях. Паралельно тренінговій ...
Детальніше про тренера
Закрыть
Вікторія Березіна
Бізнес-тренер, консультант
Засновник тренінгової компанії BUSINESS & PEOPLE.
Бізнес-тренер, консультант, мотиваційний спікер форумів і конференцій.
12 років спеціалізується на проведенні тренінгів з лідерства, менеджменту, особистої ефективності, переговорів в продажах і закупівлях.
Практик. У професійній кар’єрі пройшла шлях від стажера до ТОП-менеджера.
Має 10 років управлінського досвіду в великих, національних компаніях.
Паралельно тренінговій діяльності, є власником роздрібного бізнесу та чинним керівником тренінгової компанії.
На тренінгах ділиться тільки робочими інструментами і технологіями, підкріплюючи практичними прикладами із власного досвіду.
Для кого цей тренінг
власників бізнесу
топ-менеджерів
керівників департаментів та відділів
тимлідів та керівників проектів
ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Опанувати всі необхідні знання, ключові інструменти та навички для проведення ефективних менторських сесій
Підвищити ефективність роботи команди за рахунок освоєння інструментів та технологій наставництва та коучингу
Відпрацювати на практиці інструменти наставництва та коучингу, за допомогою ділових завдань, кейсів та командних вправ
Навчитися надавати розвиваючий зворотний зв'язок
Надихнути учасників допомагати розвиватися своїм менті, членам команди та колегам, підтримуючи їх у здобутті нових знань та досвіду
Програма тренінгу
01
Культура менторингу, наставництва та коучингу у компанії
- Коучинг, менторинг, наставництво: подібності та відмінності
- Як поєднувати коучинг, менторинг та наставництво?
- Види менторингу: формальний, природний, менторинг на одному рівні, ситуативний, супервізорний, менторинг за запитом
- Ролі ментора: коуч, психолог, наставник, тренер та консультант
- Типові помилки менторів
- Що відрізняє менторські взаємини від взаємин інших типів?
02
Процес та структура сесії
- Вступна бесіда та укладання тривалого «контракту»
- Аналіз потреб співробітника та «контракт» на сесію
- Постановка цілей
- Дослідження поточного стану
- Генерація ідей
- Оцінка варіантів
- Складання плану дій
- Супровід
03
Коучинг як інструмент ментора
- Перехід ментора від ролі консультанта-експерта, наставника до питань
- Види питань. Що робить питання ефективними?
- У чому користь відкритих питань? Логіка ставлення запитань
- Чудові питання та формати: «а що, якби..», «зміщення позицій» та ін.
- Питання, спрямовані на побудову результату – ефективні інструменти змін
- Питання розвитку бачення – інструменти для створення енергії, мотивації та прихильності бачення
04
Створення залучення та формування довіри
- Фокус на цілі – як не перетворити сесії на «дружні посиденьки»
- Природа створення довірчих відносин
- Поняття раппорта, побудова раппорта, відновлення довіри
- Розвиток емпатії та EQ
- Три рівні слухання, які може використовувати ментор
05
Універсальні інструменти коучингу
- Структура, техніки, схеми, та правила проведення ефективних, просуваючих сесій
- Рамка результату
- «Колесо» коучингу, шкалювання
- Ефективні питання, які найкраще генерують відповідальності через усвідомленість
- Креативність. Техніки підтримки потокових станів, мозковий штурм
- Рейфреймінг: зміна сприйняття ситуацій за допомогою мовних стратегій
06
Зворотній зв'язок високої якості
- Цілі та ефекти зворотного зв'язку
- Як неконструктивною критикою можна відбити бажання розвиватися
- Принципи правильного зворотного зв'язку, що надихає
- Фокус на рішеннях, а не причинах
Як проходить тренінг
Велика кількість практики, тренінг організований в змішаній формі (інформаційні блоки чергуються з практичними вправами 40/60), дозволяє взяти максимум із тренінгу
Два дні концентрованого контенту без «води», нудних лекцій і очевидних, заїжджених технік
У тренінгу немає розважальних розминок і розважальних вправ, всі завдання і кейси взяті з реальної практики керівників